Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

satu hari tu..saya tengah makan kat luar dengan tidak memakai tudung dan berseluar pendek...saya ingt suami die dah keluar...tiba2..

Assalamulaikum...



saya just ingin berkongsi dan mintak pendapat orang ramai...masa kejadian ni saya belum berumahtangga..saya sewa satu rumah 5 orang...ade seorang kawan dah kawin die duduk satu bilik sorang...kawan saya dah kawen pjj dengan anak dan laki die..mereka duduk kelantan...

satu hari tu die mintak izin kat kami laki die nak tumpang satu malam..so kami ok la....lepas dari tu suami die asyik tido umah kami je..pernah sampai seminggu duduk dalam umah...walaupon duduk dalam bilik je...tapi kami sangat x selesa...yela bila isteri die keje kadang die kat umah kami..

. Kawan yang lain semua takot nak tegur..semua cakap belakang je..sebab kawan saya ni jenis mulut lepas je...satu hari tu..saya tengah makan kat luar dengan tidak memakai tudung dan berseluar pendek...saya ingt suami die dah keluar...tiba2..die keluar meluru dengan kawan saya tanpa rasa bersalah...Allahuakbar..xtau nak kata apa...

sangat bengang dan marah saya masa tu..saya terus wassap kawan saya tu kenapa keluar x bagitau..kan saya xpakai tudung dan berseluar pendek...die pon jawab ko ingt laki aku hadap ke ngan ko...lagi tersentap hati ni...saya pon balas..bukan kira hadap ke x hadap..tapi hormat la aurat orang lain..

.memang la ko halal dengan die tapi die x halal bagi aku...die terus cakap saya dasar munafik..habis sampai ke dalam facebook die kata saya munafik...lepas dsri tu die keluar terus dari umah sewa kami...tapi sebelum keluar sempat lagi die cakap kat kawan yang lain..saya ngendap laki die...dalam umah tu semenjak ada laki die klu makan saya sggup tunggu dieorang masuk bilik..kawan2 lain makan ngan die dan suami die...sebab saya tau mase tu saya xde pasangan dan x bape cantik...tapi patutkan tuduhan tu pada saya???


 Sampai sekarang saya melarikan diri dari die klu kat tempat keje..bukan nak bermusuhan tapi hati ni terluka di atas tomahan yang die lemparkan...

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA satu hari tu..saya tengah makan kat luar dengan tidak memakai tudung dan berseluar pendek...saya ingt suami die dah keluar...tiba2... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top