Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Masih ingat lagi janda cantik jual rumah offer diri sebagai isteri ? - Ini kehidupan terkini janda tersebut

Masih ingat dengan sosok Winalia? wanita separuh umur asal Yogyakarta yang mencari pembeli rumahnya sekaligus akan menjadi suaminya. Tindakan itu mengejutkan ramai orang.
 
khabar terkini, Vienna ternyata sudah mendapat teman hidup tanpa perlu lagi menjual rumahnya. Lalu siapa sosok lelaki itu?
 
Adalah Muhammad Abdillah, 38 tahun. Duda yang bermastautin di Kaliurang, Yogyakarta ini menikahi Vienna pada 20 Oktober lalu.

 
Adapun awal perkenalan kedua-duanya saat Abdillah mencarikan rumah untuk rakannya. Kebetulan lelaki yang usia lebih muda dua tahun dari Vienna itu bekerja sebagai agen hartanah.

 Hasil gambar untuk Masih Ingat Wina? Janda Cantik Penjual Rumah Bonus Nikahi Dirinya, Ini Kehidupanya Sekarang..
 "Dari situ kita mula kenal. Komunikasi makin canggih. Tidak hanya bicara masalah rumah tetapi juga masalah peribadi. Saya merasa ada keserasian, "kata Vienna tersipu malu apabila berbincang dengan Dream melalui telefon, Selasa 2 November 2015.
 
Hasil gambar untuk Masih Ingat Vienna? Janda Cantik Penjual Rumah Bonus Nikahi Dirinya, Ini Kehidupanya Sekarang ..

 
Hasil gambar untuk Masih Ingat Wina? Janda Cantik Penjual Rumah Bonus Nikahi Dirinya, Ini Kehidupanya Sekarang..

Vienna semakin yakin dengan keseriusan Abdillah, setelah ia diajak bertemu dengan orang tua calon suaminya itu. "Saya jatuh cinta dengan akhlaknya. Dia juga serius. Ketika ia mengajak berkahwin, saya tak kuasa menolak, "ujar Vienna.






Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Masih ingat lagi janda cantik jual rumah offer diri sebagai isteri ? - Ini kehidupan terkini janda tersebut . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top