Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Disangkakan isteri mengigau berjalan sambil tidur pada setiap malam, rupanya ini yang dia buat - suami

Jangan tinggalkan dia, beritahu ibu bapanya dan kemaskan ...Isteri saya mempunyai background keluarga yang sangat sempurna ... Segala apa yang dia perlukan pasti disediakan ibu bapanya ...
 

Kami mengenal sewaktu kami kuliah dulu. Aku yang ulat buku menjadi jawatankuasa pembelajaran kelas sedangkan dia hanya murid cantik biasa yang nilainya tak begitu baik ...
 
Hubungan kami pada mulanya hanya sekadar murid mengajar murid, tetapi siapa sangka, dia kasihan dengan diriku yang ulat buku ini tak begitu mempunyai kawan dan dia mula mengajaku bermain bersama kawan - kawannya.


 Mulai dari jalan - jalan ke tempat yang cukup berbahaya, mabuk - mabukan, dll. Tapi semua masih dibatas kewajaran anak - anak muda.

Sehabis kuliah, aku pun semakin jatuh cinta dengannya ... Aku nyatakan perasaanku, dan dia pun memilikinya ... Sangat mesra hubungan kami. Aku merasa aku sesuai untuk dirinya, dengan pengetahuan dan kepandaian yang aku dapat memperlengkapkan dirinya.

Kerana itulah setelah aku bekerja, aku melamarnya. Kerana background keluargabya yang sangat kaya raya, papa mamanya tidak menuntut aku untuk beli rumah kereta atau segala bahan yang diperlukan keluarga, semua bahan itu disediakan mereka. Tentu saja ini anugerah dari Maha Pencipta!


 Selepas kami berkahwin dan tinggal bersama-sama, aku baru sedar kalau dia mempunyai kebiasaan bangun di tengah malam. Ia seolah-olah mimpi jalan. Kerana itulah aku membiarkan dirinya, mungkin ini kebiasaannya.

Tetapi satu dua kali mungkin masih wajar, tetapi ini harmpir tiap hari! Ada yang pelik! Aku ikut dia satu malam dengan pura - pura tertidur terlebih dahulu. Dia menuju ke gudang rumah dan astaga! Dia ternyata sedang hisap dadah !!!

Dia memohon mohon agar tidak memberitahu ibu bapanya. Dia mula menggunakan dadah sejak kuliah dulu kerana pengaruh kawan - kawan. Apa yang boleh aku lakukan? Mungkin aku perlu bawa dia ke rawatan penangkalan dadah!



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Disangkakan isteri mengigau berjalan sambil tidur pada setiap malam, rupanya ini yang dia buat - suami . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top