Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

.dia luahkan sayang dia pada saya...saya cakap saya ade anak...dia cakap anak awak anak saya....




As salam. Saya dalam dilema.
Saya dah kwin 5 tahun.ade 2 orang anak 4 y dan 2 y.. 


Bukan saya nak aibkn suami tapi sepanjang perkahwinan saya dan suami saya xpernah mintak emaS permata intan berlian...tapi segram emas pun suami xdapat beli...malah rantai kawin saya digadai dan dah lelap...cincin kawin pun gadai...

sekarang saya dah xde apa2 dah...dari awal kawin saya banyak duduk umah family saya...dia dudok umah family dia...sebab saya xsuke duduk umah family suami...umah family dia ramai...family dia pun layan saya macam orang asing je...sebab tu sebelum ada anak saya asyik berkurung dalam bilik..bukan saya xpandai nak amik hati mak mentua...saya selalu ke dapur nak tolong masak...bila tanya nak masak itu ini xde apa nak tolong dia cakap...saya ni buntu xtahu nak cakap apa..

.bila cakap pasal mentua kat suami, suami lebihkan mak dia...dia diam je...saya memang x kerja...duduk umah je...saya mintak dengan suami nak balik umah mak saya...dia faham...hantar saya balik umah mak saya...selama 5 bulan kawin saya disahkan pregnant...suami ambik saya duduk dengan family dia lagi skli..hidup bergenang air mata je.

..klu saya masak je ade je salah silap saya....saya ni manja...pregnant anak kedua mak mntua layan saya semakin baik...masa lahir anak kedua saya balik berpantang seminggu umah mentua...sebab mak saya ada hal kene g kampung adik beradik dia...dia layan saya ok je...anak kdua saya 3 bulan mak mentua meninggal...ayah mentua pun sekarang dah kawin lain..

.umo dah tua gatai nak kawin...nak diceritakan ayah mentua saya ni akal pendek sebab kawin dengan orang siam...habis semua digadai nya....harta pun dah xde...kerete xbayar...dah la nama suami..kerete pak mentua ade saman..tapi nama suami...beribu2...macam2 masalah keluaga suami saya...saya jadi terbeban...saya ni buat bis online...tapi xde la beribu sebulan...2-3 ratus je sebulan...klu ade sale banyak la..sebab untung ambik sikit je..

.biar la janji ade cust...saya dan suami selalu gadoh pasal duit...memang kami ade masalah kewangan.sejak duduk umah sewa 2-3 bulan ni duit memang xcukup nak tunggu dia gaji...susu anak memang klinik bagi 2 tin...tapi xcukup..kene tambah lagi 2 kg untuk tunggu gaji...saya buat bisnes mampu beli lauk untuk makan je...baru2 ni masa negeri kampung saya dilanda banjir...ade kawan saya dok wassap saya pasal banjir...kawan saya tu duduk sama tempat dengan saya...

kawan saya tu ex saya...saya pernah suka dia masa zaman sekolah dulu...dia pun suka saya cuma dia xpernah cakap dia suka saya..masa dalam kelas dulu memang dia selalu kacau saya dalam kelas...nyanyi2 bagai...saya xlayan dan xtahu pasal ni...lepas spm saya lost contact dengan dia...saya pun sambung study kolej...tahun 2012 saya kawin dengan suami saya . Kawan saya ade dengar pasal saya kawin...dia kecewa...dia membawa diri pergi kerja luar bandar..

.sampai sekarang umo kami sama 28 tahun dia masih xkawin tunggu saya...sekerang kmi kerap wasap...dia cakap dia sayang saya... Sekarang saya dudok menyewa area bandar besar , dia dapat kerja kerajaan dah 2 bulan dekat dengan kawasan saya...bila dia swlalu wasap saya...dia luahkan sayang dia pada saya...saya cakap saya ade anak...dia cakap anak awak anak saya..

.saya pun sebenarnya suka dia...dan sekarang saya pun sayang dia...suami saya seorang baran..memang dia xpernah pukul saya tapi bahasa dia kasar...setiap malam saya selalu mengalir air mata. Kawan saya tetap tunggu saya...mrmang saya curang sebab layan dia...selalu wasap saya...tapi perSaan saya xboleh nak ubah...macam mana ye..tnlong saya...saya sayangkan anak saya...suami saya berapa kali dah ajak g pejabat agama...sebab saya cakap saya xde perasaan kat dia...saya xtahu dia serius ke x...

sebsb dia xtahu saya ade lelaki lain...lelaki yang setia tunggu saya selama lebih 10 tahun..sedangkan suami saya kawin 5 tahun...kenal dengan suami 9 tahun...apa patut saya buat...mohon jangan kecam saya...
Bg pndpt positif please...tq admin



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA .dia luahkan sayang dia pada saya...saya cakap saya ade anak...dia cakap anak awak anak saya..... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top