Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

12 Isteri Paling Kejam & Sadis Di Dunia yang berlaku di indonesia




12 Isteri Paling Kejam & Sadis Di Dunia|Acap kali kita dengar,berita seorang suami mendera atau membunuh isterinya namun bagimana dengan isteri yang mendera dan membunuh suaminya sendiri karena hal yang berkait dengan seks dan perselingkuhan.

Dibawah ini adalah 12 kes wanita Yang mendera & membunuh suaminya sendiri dengan cara kejam

1. Selingkuh, Isteri Potong kemaluan Suami
Feng (30) Wanita asal Kota Shagqui China, memotong kemaluan suaminya Fan Lung (32). Tindakan brutal itu dilakukan Feng selepas mengetahui suaminya selingkuh dengan wanita lain. Feng membuang potongan kemaluan suaminya keluar tingkap di rumah sakit dan dimakan anjing.

2. Cemburu pada lelai, Isteri Potong kemaluan Suami
Seorang wanita Brasil, cemburu buta dengan teman lelaki suaminya. rasa cemburu itu membuatnya memotong kemaluan suaminya dengan pisau roti, Minggu (18/8/2013). Aksi brutal yang dilakukan isteri ketika dia menangkap suaminya di tempat tidur denganlelaki lain di rumahnya di Santos, Brasil Tenggara.

3. Bunuh Suami, Istri Tuduh Anak Sebagai Pelaku
Pada tahun 2005 silam, Stacey Castor, tega membunuh suami pertamanya, David Castor. Pada awalnya, dugaan polisi mengarah bahwa David meninggal karena serangan jantung. Setelah David meninggal, Stacey menikah dengan Michael Wallace. Parahnya, Stacey Castor tega menuduh putrinya yang baru berusia belasan tahun sebagai pelaku pembunuhan suaminya.

4. Isteri Gigit kemaluan Suami

Seorang isteri bernama Katya Kharitovonova marah besar saat mengetahui suaminya berselingkuh dengan sahabat terbaiknya. Ia dipenjara selama dua tahun setelah menggigit kemaluan suaminya, Mikhail, dan melukai sahabatnya, Liza Dmitriyeva.

5. Bunuh Suami saat Berhubungan Intim
Tony dan Crystal Border, sepasang suami isteri kerap melakukan permainan seksual ekstrim. Saat berhubungan intim, mereka menggunakan permainan yang dinamakan “Kinky Sex Game”. Dalam permainan ini, salah seorang harus menggantung dirinya dan si pasangan bisa ‘menikmati’ tubuh pasangannya. Namun, si pasangan harus cepat-cepat menurunkan tubuh pasangan yang tergantung sebelum kehabisan napas. Namun, crystal malah sengaja tak menurunkan suaminya. Akhirnya sang suami tewas tergantung dan kehabisan napas.

6. Seorang Nenek Bunuh 4 dari 5 Suaminya
Seorang wanita asal Georgia berusia 76 tahun membunuh 4 dari 5 suaminya. Wanita tua ini dituduh menyewa pembunuh bayaran untuk membunuh satu persatu suaminya. Ia membunuh suami-suaminya ini supaya mendapat uang asuransi jiwa.

7. Ceraikan Suami Demi Hewan Peliharaan
Seorang wanita Australia, Vicki Lowing, tega menceraikan suaminya karena ia lebih memilih mengurus reptil kesayangannya. Wanita 52 tahun ini menganggap buaya yang ia pelihara ini layaknya anaknya sendiri dan lebih berarti berbanding suaminya sendiri. Ia pun tidur bersama buaya yang sudah dipeliharanya selama 13 tahun.

8. Ceraikan Suami yang Ingin Buka purdah
Seorang lelaki di Arab Saudi menikahi seorang wanita selama 30 tahun lamanya. Selama 30 tahun itu pula, wajah isteri selalu ditutupi purdah. Karena ingin tahu, pria ini membukapurdah isteri saat tidur. Rupanya saat purdahnya dibuka, isteri terbangun. Merasa dikhianati, isteri akhirnya meminta cerai pada suami.

9. Selingkuh Setelah Dapat Donor Ginjal dari Suami

Richard Batista menikah dengan Dawnel Batista pada tahun 1990 silam. Setelah menikah, baru diketahui bahwa Dawnel ternyata mengalami gagal ginjal. Pada tahun 2001, Richard memutuskan untuk menjadi pendonor ginjal untuk isterinya. Namun, air susu dibalas air tuba. Setelah mendapat donor ginjal dari suami, Dawnell selingkuh dengan lelaki idamannya.

10. Membunuh dan Menghidangkan Mayat Suami
Seorang wanita Australia bernama Katherine Knight, tega membunuh suaminya, John Charles dengan cara keji. Charles mendapat luka tusukan 37 kali sebelum dikuliti dan kulitnya digantung di dapur oleh Katherine. Wanita keji itu juga merebus kepala suaminya. Sedang daging tubuh dan buntut Charles dipanggang dan dimasak seperti daging lembu dan dihidangkan sebagai menu makan malam untuk anak-anak mereka.

11.Cangkul kepala suami.

Seorang lelaki yang berumur sekitar 40 terpaksa di larikan kehospital setelah dipercayai di pukul oleh isterinya dengan menggunakan sejenis cangkul dikepala.

Difahamkan maria saves isteri mangsa telah berlari ke gudang penyimpanan peralatan kebun mereka setelah mendapati suaminya bersetubuh di katil rumah mereka dengan seorang wanita Janda yang juga tetangga mereka.

Mangsa di hantar kehospital dengan segera selepas maria saves mengayunkan cangkul tersebut dikepala suaminya.pakar bedah menghabiskan masa selama enam jam untuk membuang cangkul yang melekat di kepala mangsa.

Lebih menghairankan,mangsa boleh bertahan dan dapat menjalani kehidupan normal selepas sembuh.

12 Bunuh suami karena enggan bagi nafkah batin.
Di petik dari Times of India, suspek Vimla Vaghela dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup dan denda Rs2.000 oleh makamah di Ahmedabad.
Kejadian pembunuhan itu bermula saat vimla mengajak suaminya Narsinh untuk mengadakan hubungan intim di rumah mereka.Lalu ajakan itu ditolak oleh narsinh dengan alasan penat bekerja seharian.
Geram kerana ajakan ditolak, Vimla kemudian menuduh suaminya memiliki wanita lain hingga membuatkan mereka bertengkar.
Kerana terlalu marah Vimla kemudian mengunci pintu bilik dan memukul suaminya menggunakan tongkat di bagian kepala dan leher.
Setelah memukul suaminya hingga mati, vimla kemudian berlari ke balai polis dan mengadu bahawa suaminya di bunuh oleh perompak.

http://eberita.org/12-isteri-paling-kejam-sadis-di-dunia/




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kejam

TERIMA KASIH SUDI BACA 12 Isteri Paling Kejam & Sadis Di Dunia yang berlaku di indonesia. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top