Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mak tiri pengotor dan pemalas- Kalau buang air besar . Najis die masih ade kat lantai suami atau saya yang tolong siramkan





Assalamualaikum .saya cume luahkan ape yang saya rase sekarang ni . Saya dah berkahwin . Dan ade 2 orang anak . 


Saya duduk dengan ayah dan jugak mak tiri . Saya ,suami dan anak2.duduk sekali dengan ayah .sebab suami saya keje sendiri . Tak mampu nak sewa rumah . Ape yang saya nak luahkan ialah mak tiri saya tak jage kebersihan diri . Baju dah siap basuh kadang2 perap dari pagi sampai petang baru ampai . Selain itu .badan jugak berbau . Sanggat bau . Basuh pinggan tak bersih .saya jugak yang repeat basuhkan . 

Kalau buang air besar . Najis die masih ade kat lantai suami atau saya yang tolong siramkan . Mak tiri saya tak tahu lah die ni pandai masak atau tak . Kadang sebulan tak masak .harap duit suami die . Saya tak kesah .tapi sekurang kurangnye die bole masak bagi ayah saya makan . Hari2 makan kat luar .ayah saya ade penyakit . So nak yang makanan yang sihat . Saya pelik tengok die . Kadang cakap sorang2 dalam bilik air . Dalam bilik . Suke jeling2 . Lepastu perli2 . Sebelum ni saya dah bagitahu ayah saya . 

Tapi ayah saya tak tahu lah bagi tahu ke tak kat die kan . Saya tertekan dengan perangai die . Sebelum ni die pernah kuca kacirkan keluarga saya iaitu abang saya .abg saya dah kahwin ade 2 orang anak . Pade mase tu ayah dan mak tiri saya duduk dengan diorang . Tibe2 saya dapat call .saya terus balik jumpa ayah saya .ayah saya marah ..

ayah saya cakap pergi tengok ape ade dalam bilik tu . Saya tengok mase tu bilik bersepah .ade krim ape tah kat kipas macam main calit2 je .ade gule berterabur kat seluar mak tiri dan jugak lantai .berselerak sungguh bilik mase tu . Saya ingat keje 2 orang anak abang saya .lepas saya korek2 cerita . Rupanya keje mak tiri saya . Itu lah luahan hati saya . Sesiapa nak kecam2 lah . Bukan nak buka aib sape2



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: jijik

TERIMA KASIH SUDI BACA mak tiri pengotor dan pemalas- Kalau buang air besar . Najis die masih ade kat lantai suami atau saya yang tolong siramkan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top