Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Isteri Sarat Mengandung Laki Sibuk Ejas Bini Orang Lain

salam admin , saya na mnx tlg hide kan profile saya n tlg viral kan benda niey . saya na pesan pd laki yg ta sedar diri niey . isteri tengah sarat pantang , dye sebok kacau bini owg . 

na lepak uma laa , ajak lepak laa . naseb husband saya yg reply msj dye kat massager . husband menyamar jadi saya . laki ta sedar diri . mohon admin dapat viral kan benda niey n hide kan profile saya . TQ
Kiriman Likers Perkongsian Info

Apa komen korang? memang kalau bini tu sarat ngandung memang lelaki suka cari lain ke? dia tak tahu ke perempuan tu tgh bertarung dgn nyawa sendiri ..bknnya utk org lain .. tapi anak sendiri hasil dari dia sendiri juga... mohon kongsikan komen dan pendapat korang...



Image may contain: text

No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
Image may contain: 1 person , text
No automatic alt text available.
Image may contain: 1 person
Image may contain: phone and one or more people



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Isteri Sarat Mengandung Laki Sibuk Ejas Bini Orang Lain . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top