Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Subhaallah terkejut masa berubat keluar dari badan saya jarum 2batang, zink karat 2keping, botol minyak wangi yang calit -disantau adik angkat




Assalamualaikum admin. Semoga yg membaca sehat sentiase.
Saya sekarang dalam kesedihan, tapi bukan sebab suami, suami saya cukup sempurna dalam hidup saya. 


Macam wanita nak kan lelaki yang perfect 10.alhamdulillah kami baru 2tahun berkawin dan ade seorang anak tapi bukan anak saya dan suami. Saya janda anak seorang umor 22tahun suami umor 39tahun.

 Sejak perkahwinan kami saya memang tahu sebelum nikah suami ade adik angkat dari sabah biase la dia dulu bujang kenal pon dekat fb, tapi adik angkat to budak lagi umor dalam 19tahun. Sejak budak ni tahu suami da bernikah budak to penah call suami n msj suami tapi saya yang balas.

 Dalam tengah msj to dia ade cakap kalau kamu mengandung jangan harap anak to hidup. Dia kata nak santau saya.dan saya pon mengandung pertama gugur sebab scan anak dalam rahim da takde nyawa. Saya tk fikir ape2 mungkin tiada rezeki. Kali kedua mengandung elok je kandungan saya da masok 4bulan bila hari scan doktor kata anak dalam rahim da takde nyawa lagi. Tapi saya rasa gerak mcm jantung to. Ibu mertua saya suruh pergi berubat. 

Subhaallah terkejut masa berubat keluar dari bdn saya jarum 2batang, zink karat 2keping, botol minyak wangi yg calit to 1botol, skru net besar 1biji. Lepas to makcik yg berubat to kata ade orang nak gocah anak dalam perut ni. Makcik mntk maaf makcik rse anak dlm perut ni da txde nyawa da. Selesai berubt sye pon berpantang lepas gugur. Dlm pantang ade dapt call dari phone suami. Mase to suami sidai kain sya yg angkt. Yg jawab ade mcm suara nenek.

 Die suruh sye dengar saja dia cakap dlm 5minit. Dia cakap mcm suara asli tp pelat sabah. Selepas dengar terus dia letak. Keesokan to saya ade nampak lembaga jenuh saya berubat. Alhamdulillah saya da okey. Tapi bln 10 sye mengndung lagi kandungn sye sekrang 4bulan. Tapi sye selalu dapat mmpi nyeri. Mmpu nenek tolong sambut saya bersalin. Mmpu orang bagi telur busuk.

 Esok nye saya pergi berubat rupa nya org to anta lagi santau kat saya. Ade bende da menumpang dkt perut saya. Sebab to bila nak solat bdan saya jadi keras mcm strok. Ni masih lagi berubat. Saya cuma rase kecewa kenapa budak ni masih nak ganggu saya. 

Tak takot pada tuhan ke buat semua ni. Badan saya da penat nak tahan sakit. Selpas magrib je mesti perut sakit. Berzikir hari2 tapi bile tido mmpi to mesti datg. Tlong la jangan lagi ganggu sye. Tlong jgn bunuh anak yg sye kandung. Ramai lagi lelaki diluar sana yg boleh syg kamu. Sudah2 la nak merampas kebahagiaan sye. Suami sye tetap sygkan sye..

 makin kamu buat makin dia benci dkt kamu. Cukup2 laaa... semoga allah yg membalasnya.






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Subhaallah terkejut masa berubat keluar dari badan saya jarum 2batang, zink karat 2keping, botol minyak wangi yang calit -disantau adik angkat. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top