Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya sudah bberapa kali terlanjur dengan A dan pernah masuk tidow di rumah A sewaktu wife dia balik Kedah, wife dia punya la





Salam admin, minta siarkan kisah saya dan hidekn fb saya..kisahnya begini, saya bercinta dengsn suami orangg dan sekarang sudahpun bercerai dengan wife dia pada dec 2016..sudah agak lama dari tahun lepas bulan 4..permulaannya lelaki yang brnama A tu yang sering kacau saya dan mengusik saya,

 lama kelamaan saya pun lemah dengan dia..dan sudah beberapa kali terlanjur dengan A..selama itu jugak wife A ni bertahan dengan A walaupun tahu saya mempunyai hubungan dengan A ni..sebab nak pertahankan rumahtangga, kesian ke anak2 yang berumur setahun dan 2 tahun..pernah berjmpa dengan wife A dan saya sendiri xmampu nak tinggalkan A sebab hati dan perasaan saya kat A terlalu kuat..dan A pun memang sayangkan saya.

.bukan wife dia, kau saya jadi wife dia dah lama undur diri sebab suami dah ada orang lain..tapi wife dia macam xde maruah pulak..menuggu kat suami yang dah ada orang lain..sedangkan A bagi tahu saya, dia dah tawar hati dengan wife dia kerana mulut wife dia suka membebel ke dia..yang ni memang saya akui wife dia mulut agak celupar sebab mase saya mula2 kantoi berhubungan dengan A pun wife dia msj maki2 saya..hello?? X boleh bagi salam dulu ke, perlu ke maki saya terus..saya pun ada maruah.. Dah tu saya pernah masuk tidow di rumah A sewaktu wife dia balik Kedah, wife dia punya la pemalas.

.kain baju sampai bertimbun x lipat..bila saya tanya pada A, memang A akui wife dia seorang pemalas..A cakap wife dia selalu bagi tau x sempat nak buat kerja rumah sebabkan anak2 yang masih kecil..kalau pada saya tu semua alasan, xkan la waktu anak tidur xley buat krja rumahkan..kecuali wife dia memang seorang pemalas.. Sepanjang saya berhubungN dengan A, saya diterima baik oleh family A..mama dia, angah dia dan kak ipar dia semuanya senang dengan kehadiran saya..katanya dorang memang x suka dengan wife A kerana perangai dia yang teruk tu,mulut dia sangat celupar, memasak pun x pandai.

.angah dia cerita ke saya yg A dipaksa kahwin dengan wife dia sebab terlanjur dan dah mngandung sebelum kahwin..jadi kahwin pun secara koboi dengan belanja rm3000, mama A lgsung x datang berkira pun cuma cakap melalui phone..berjumpa masa nikah je, yela..perempuan macam mane tu sebelum nikah pun dah bawah perut, memang patut la family A x suka ktbdia...sebab tu jugak la rumahtangga dorang jadi macam ni sebab awal kahwin pun dah x elokkan..bukan salah saya sebabkan keluarga A pun memang dah lama benci dengan wife A.. 

Masalahnya sekarang ni, saya x suka dengan wife A sebabkan sibuk kacau hidup saya..wife A siap call mak saya bagi tahu apa yang saya dek buat kat sini..lepas tu dia cakap kat mak saya, saya punca dia bercerai..sebabkan pada hari dorang bercerai tu dorang gaduh disebabkan msj yang saya hantar pada wife A..memang saya akui saya ada msj maki dia, tapi dia memang layak dimaki pun sebabnya sebelum ni pun wife A dah gtau mak saya yang saya brcinta dengan A sampaikan saya kena cari krja di tempat lain..untuk pengetahuan saya berkerja 1 tempat dengan A..


jadi sekarang ni saya kerap msj maki wife A sebab dia la punca saya gaduh dengan A dan kena cari kerja lain..saya xfaham kenapa dengan wife A ni, xhabis2 dengki dengan saya..x sedar lagi ke diri tu banyak salah banyak kurang, ni x asyik salahkan saya..memang dah suami dia xda hati dengan dia..dia tu yang merayu nak kt suami dia..sekarang pun wife A merayu untuk rujuk balik..saya kesiankan dekat wife A ni sebab terdesak sangat..macam perempuan murahan..

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya sudah bberapa kali terlanjur dengan A dan pernah masuk tidow di rumah A sewaktu wife dia balik Kedah, wife dia punya la . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top