Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

pesawat Terpaksa mendarat kecemasan kerana bau kemaluan wanita terlalu busuk

Pesawat Mendarat Kecemasan Kerana Bau Kemaluan Wanita Terlalu Busuk|Saya ingatkan ada sesuatu yang merangkak tersepit dan mati dibawah,berbau seperti kain tenun bercampur cirit birit kata penumpang Jamal yang berada dalam penerbangan ke Washington DC apabila penerbangannya terpaksa mendarat awal.


Dipetik di TMZ Breaking, Penerbangan United Airlines 193 ke D.C. terpaksa membuat pendaratan kecemasan selepas orang ramai risau jatuh sakit disebabkan bau v@gina penumpang Larissa Jones.

Beberapa penumpang mulai muntah akibat bauitu,mereka memaklumkannya kepada kapten untuk membuat pendaratan kecemasan di Charlotte, North Carolina. Krew Hazmat datang ke kapal terbang untuk menyembur anti-infeksi.



“Saya tidak boleh percaya dia akan datang ke kapal terbang berbau seperti itu, saya perlu menyaman syarikat penerbangan ini bagi kesakitan dan penderitaan,

Saya seolah bermimpi ngeri,sumpah saya pikir saya berada dalam zon twilight” – ujar Pramugari Kapal Terbang.

Kapal terbang tersebut mendarat di Charlotte dan Larissa telah dibawa ke hospital tempatan untuk memastikan dia masih hidup kerana berbau seperti mayat.




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: pelik

TERIMA KASIH SUDI BACA pesawat Terpaksa mendarat kecemasan kerana bau kemaluan wanita terlalu busuk . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top