Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

PERANGAI seperti syaitan-ibu relakan ayah tiri rogol saya untuk dapatkan zuriat






PERANGAI seperti syaitan. Seorang ibu yang telah menjalani pembedahan membuang rahim, bersetuju membenarkan suaminya, merogol anak tirinya bagi membolehkan mereka mendapat anak.

Lelaki itu, yang tidak dinamakan dilaporkan telah melakukan serangan seksual ke atas anak tirinya itu sekitar 1970-an, ketika budak perempuan itu berusia 10 tahun dan ia berterusan sehingga dia remaja.

Budak itu kemudiannya mengandung dan melahirkan anak lelaki. Perkara mengejutkan itu didedahkan di mahkamah dalam kes perbicaraan ke atas lelaki terbabit yang kini sudahpun tua dan berusia 75 tahun.

“Dia telah membawa anak tirinya ke KFC di Slough dan dalam perjalanan pulang, dia menghentikan kereta di tempat sunyi sebelum dia memasukkan tangannya ke bawah skirt budak terbabit.

“Bukan itu sahaja, lelaki itu juga akan menyelinap masuk ke bilik anak tirinya dan merogol budak berkenaan,” kata pendakwaraya, Ward-Jackson.

Malah pada satu tahap, ketika lelaki itu merogol anaknya, wanita itu hanya menjerit dari dalam bilik mereka dan meminta suaminya masuk dan tidur di dalam bilik mereka.

Ia menunjukkan bahawa wanita itu mengetahui anaknya telah dirogol oleh suaminya.

Budak tersebut tidak membuat laporan polis kerana bimbang dia akan diapa-apakan. Disebabkan dia masih muda, budak itu tidak mengetahui dia mengandung sehingga usia kandungan itu mencecah lima bulan.

“Saya cuba menolaknya tetapi dia sangat kuat. Saya tidak tahu apa yang saya fikirkan masa itu kerana saya masih kecil dan tidak tahu sama ada budak lain juga mengalami keadaan yang sama,’ katanya.

Ketika memberikan keterangan, dia memberitahu bahawa bapa tirinya akan memberinya wang selepas melakukan seks dan dia berjaya memujuk lelaki syaitan tersebut supaya mengurangkan jumlah seks kepada hanya sekali dalam seminggu.

“Bila saya menolak, dia akan mula bertindak ganas. Dia akan menendang dan mencederakan saya serta memukul saya dengan tali pinggang,” katanya.

Lelaki syaitan itu yang berdepan tujuh tuduhan merogol tidak hadir di mahkamah dan menafikan melakukan perbuatan terbabit. Perbicaraan bersambung.



Sumber: MYNEWSHUB.CC





https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kejam

TERIMA KASIH SUDI BACA PERANGAI seperti syaitan-ibu relakan ayah tiri rogol saya untuk dapatkan zuriat. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top