Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

manusia setan sanggup jahit mata anak kucing...apa salahnya ..KEJAM BETUL KAU MANUSIA

Kasihan baby mata die kena jahit...

 nasib kejadian di filipina kalau dekat malaysia, memang aku jahit mata kau dan seksa kau macam mana kau buat dekat kucing, 

biar kau rasa sakit ke tidak bila kena seksa!! sakit tu mata kucing kena jahit...kau ingat itu kucing mainan ke nak jahit2 mata die.

..kalau ye pun tak suka miow jangan lah jahit mata dia bodoh..sakit hati aku bila tengok kucing kena seksa...






Labels: kejam

TERIMA KASIH SUDI BACA manusia setan sanggup jahit mata anak kucing...apa salahnya ..KEJAM BETUL KAU MANUSIA. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top