Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mama ada pasang skandal..ketika saya berumur 6 tahun ayah saudara mula merogol saya..Hidup saya dari hari ke hari sangat tertekan

Terpanggil untuk menceritakan kehidupan saya..

Kehidupan zaman kanak2 saya tidak seperti orang lain..disayangi diberi perhatian oleh orang tua..Saya membesar tanpa perhatian mama dan ayah kerana terlalu sibuk dengan dunia mereka..didikan agama jauh sekali.

.mama ada pasang skandal..depan saya mama boleh buat perkara yang tak senonoh..Kehidupan saya memang sangat2 tertekan..ketika saya berumur 6 tahun ayah saudara mula merogol saya..saya cuba untuk memberitahu mama dan ayah ketika ayah saudara mahu tidur di dalam kelambu saya..tapi saya pulak yang dimarahi...

Hidup saya dari hari ke hari sangat tertekan tak mampu untuk lari ke mana2..bila makin membesar saya menjadi seorang gadis yang suka memberontak,liar..tukar2 pasangan...yang saya fikir masa tu saya dah tiada dara takkan ada lelaki yang mahu ambik saya menjadi isteri...ketika Umur 13 tahun saya hamil dan terpaksa berkhawin untuk menutup malu..hari ke hari kehidupan saya masih lagi tertekan tak tau apa2 pasal perkhawinan ni..suami bernama shahrul..tiap2 hari dia jarang ada dirumah sibuk dengan dunia dia..



Saya sorang2 bertemankan air mata..pukul memang jadi makanan saya..Disebabkan tekanan saya melahirkan baby pramatang..dalam pantang saya tertekan sangat dengan orang sekeliling saya jadi benci dengan anak saya..saya benci dengan diri saya saya waktu tu takde sapa nak bela anak saya..umur yang masih muda saya jadi seorang ibu..satu suara datang menyuruh saya bunuh anak saya..saya pukul2 dia saya biarkan dia nangis.dari hari ke hari saya makin tertekan dengan jiran2,dengan famly dengan mulut kakak ipar yg sangat celupar..



Tiap2 hari saya akan marah anak saya..saya paksa dia basuh najis dia sendiri..saya benci sangat2 dengan dia..umur anak 3 tahun saya diceraikan saya rasa lega sangat2 saya dptkan hak anak dan dari situ saya jaga anak saya dengan penuh kasih sayang...saya belajar sayang dia..saya tau dia tak bersalah..setahun kemudian saya khawin lain..


Lepas anak ke dua saya lahir saya didik dia..saya jaga dengan penuh kasih sayang..tapi tak bertahan lama lepas anak ke dua berumur 3 tahun saya disahkan hamil lagi..mengandung waktu tu dengan mcm2 penyakit saya jadi tertekan sangat lepas lahir je baby ke 3 saya jadi stress sangat saya tak suka dengan dunia luar,kat rumah saya tak suka ada cahaya..saya suka duduk kawasan yang gelap..saya tak suka bunyi bising..
Anak ke 3 ni emosi saya jadi tk stabil tiap2 hari saya marah anak ke 3 ni. Saya jadi benci dengan dia..ada je tak kena..saya pantang kalau gaduh dengan suami saya. .anak2 jadi mangsa..


Umur anak ke 3 ni 3 tahun dah saya disahkan hamil ke 4 pula..
Lahir anak ke 4 saya cuba untuk berubah saya jaga elok2 anak yg ke 4 ni..tapi selalu ada suara suruh saya bunuh anak ni..saya tak layan saya cuba kuat..ada jugak saya penah ambik pisau nak bunuh baby tapi pisau tu terlepas dari tangan sebab saya tk sanggup untuk membunuh..


Saya selalu terbayang puas rasanya kalau saya dapat pegang pisau tu dapat tikam anak2 ni..sebenarnya saya cuba untuk taknak stress saya tak boleh dengar anak2 or budak2 nangis saya akan stress sangat dan mula la rasa nak ambik pisau untuk bunuh mereka...
Baru2 ni pulak saya mimpi ayah saudara merogol anak perempuan saya yang bongsu ni saya tak dapat terima kenyataan saya bunuh dia.saya tikam dia berkali2...saya tolak dia ke bawah pecah kepala dia saya rasa puas..


.puas sangat
Tapi tu hanya mimpi..saya taknak pun buat semua ni..saya taknak kena penjara..saya taknak dihukum gantung..suara yang selalu mendesak saya..saya cuba jauhkan saya sayangkan anak2 saya..saya berharap sangat2 pada kalian janganlah kalian saiko kami yang beranak banyak ni..saya dah cukup stress..saya dah cukup tertekan..dah cukup tertekan


Sekarang ni bila anak saya nangis saya biarkan dia saya akan termenung lama baru saya ambik.sampaikan mak mentua marah saya biarkan anak nangis..
Bila malam suami yang banyak jaga baby..bila dia nangis saya tak mampu nak pujuk dia..saya akan termenung dan berada dalam dunia saya sendiri..saya tanya suami saya..saya gila ke?saya murung ke..suami saya cakap saya tak gila..dan takde murung pun...


Saya tak gila kan?saya elok je main fb ni normal mcm org lain...







Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA mama ada pasang skandal..ketika saya berumur 6 tahun ayah saudara mula merogol saya..Hidup saya dari hari ke hari sangat tertekan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top