Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

benda yang xpernah aku terpikir awak akan buat. lagi .LANGGAN PELACUR & BERJUDI..aku jijik tengok muka awak..

assalamualaikum warga krt..

admin,mohon hide profile saya..
Allahu Akbar...
dah x larat rasanya nak menanggung beban atas kepala ni..1-1 masalah yang ko buat..1-1 jugak aku sebagai isteri & mama kepada anak2 ko sabar dengan perangai B*****T 


ko..2013 ko kantoi scandle dengan bini orang(kerja 1 company)..masa tu kantoi masa aku baru lepas bersalin ansk no 3..ko bagi janji taik ko tu cakap xnak buat perangai lagi..2015 ko kantoi lagi scandle dengan staff ko sendiri..siap berPAPA MAMA..that time aku minx ko lepaskan aku..ko xnak..aku turun naik pejabat agama,pergi kauselin minx nasihat dari yang arif..

bila borang cerai dah ada,aku minx keje sama untuk memudahkan urusan penceraian,tapi ko buat endah x endah..dalam masa yang sama,anak perempuan ko masuk hospital( anak ada lelah),dah 2 minggu warded baru ko datang lawat anak ko..dalam masa sebulan anak ko warded,cuma skali ko datang tengok..aku beraya dengan anak dalam wad..anak discharge raya ke 2.

.raya ke 3,ko datang rumah konon nya nak ajak balik kampung amik anak 1st & no 3..aku ajak adik lelaki aku temankan sekali..xde ungkapan maaf dari ko..tetibe cakap nak berbaik demi anak2..aku akur sebab atas nasihat mak aku..mengenangkan ank kecik2 lagi..aku hidup dalam keluarga yang pecah belah.

.mak dengan abah dah berpisah..aku xnak anak2 aku rasa ape yang aku rasa..so aku baik dengan ko..alhamdulillah,Allah bagi kita rezeki lagi..aku pregnent anak no 4..masa aku pregnent,ko baik sangat..masa tu aku nampak perubahan dalam diri ko sebagai suami & ayah untuk keluarga kecil kita..8/16 lepas aku bersalin,pantang 2 minggu,anak kita xsihat.

.sebulan kat hospital..dalam masa yang sama dugaan datang ko pulak berhenti kerja..ko dapat offer kwrja baru..mula2 ok sangat..ko selalu cite kat aku pasal officemate ko macam mana..bos ko macam mana..selalu jugak la aku ingatkan ko jangan terlalu ikut dieorang..tapi dalam diam ko buat perangai lagi..benda yang xpernah aku terpikir ko akan buat..LANGGAN PELACUR & BERJUDI..Allah..mula2 aku dapat tau ko ikut bos & kwn2 ko buat bnda B*****T ni,aku jijik tgk muka ko..jijik tau x..Allah tu Maha Adil.

.dalam masa aku dapat tau perangai ko macam ni,ko sakit teruk..demam panas sampai xboleh bangun..tapi ko xnampak lagi Petunjuk Yang Maha Esa..anak ko warded,anak ko discharge wad aku uruskan sorang2 tanpa bantuan orang..aku col & wasap ko,tapi ko cakap jumpe cust..aku xbodoh macam yang ko sangka..setiap pelusuk mana ko pergi,aku tau..aku cek location,ko ade kat tempat HARAM tu.

.tah laa..aku xtau nak cakap ape lagi dengan ko..aku mampu berdoa agar ko berubah..fikirkan anak2 kita..ni je harta yang kita ada..ko terlalu kejarksn harta dunia..harta akhirat ko abaiksn..aku nsk ko tau..aku xksn berdiam diri..aku bersabar dengan ko ber sebab..

agreement dalam tangan..xlama lagi ko akan tersungkur jugak..untuk wanita kat luar sana,make sure korang ada simpanan tetap..pape jadi,korsng boleh bawa diri dengan anak2..sabar ye anak2 mama,sikit je lg GAME mama nk abis..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA benda yang xpernah aku terpikir awak akan buat. lagi .LANGGAN PELACUR & BERJUDI..aku jijik tengok muka awak... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top