Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

"Alang alang dah jauh dengan wife ni cari laa awek sorang buat teman tido "Kawan suami tu selalu whatapps cakap ketika outstation

Assalamualaikum
Saya nak tanya pendapat admin dan pendapat lain.. 



Adakah saya dikategorikan sebagai isteri yang mengongkong bila saya bising suami saya keluar melepak dengan kawan nya sehingga tengah malam.. Kadang2 saya kol suami.. Suami cakap... Suami dekat tempat judi sebab temankan kawan dia berjudi.. Suami saya bukan kaki judi... Tapi bila dah selalu teman tak mustahil akan terjebak.. 


Bila saya luahkan saya tidak puas hati saya pada suami.. Suami cakap.. Dia teman kawan dia sebab kesiankan kawan dia yang bosan.. Sebab kawan dia duduk sorang2.. Dia pjj ngan wifenya..
Sampai satu tahap bila benda ni berulang tiap hari.. Saya dan suami bergadoh.. Suami cakap saya terlalu mengongkong dia.. 


Dan macam macam lagi suami komplen saya.. Sampaikan keluar pelbagai lagi isu sensitif..

Dengan keadaan saya sedang sarat mengandung anak no 2 dan anak sulung baru setahun 6bulan... Saya sangat perlukan sokongan perhatian dari suami.. Tapi saya terasa sangat di abaikan.. Dan bila suami komplen saya macam2.. Dan cakap saya terlalu mengongkong nya.. Benda tu membuatkan saya rasa seperti saya xkenal suami .. Suami dah berubah.. Seperti dimata suami.. Banyak kekurangan saya... 

Dalam hati saya.. Bukan la saya minta suami berkepit saja dengan saya 24jam..
Tapi saya sangat perlukan perhatian dari suami.. Anak saya juga perlukan perhatian dari ayahnya..
Sebab suami terlalu sibok kerja.. Kalau duduk kat rumah suami cuma makan tido dan tengok TV / main henfon bila saya dan anak bermanja dengan suami.. Kami selalu kena marah.. Dengan alasan dia penat.. Tapi
Bila kawan dia kol suami terus keluar.. Kadang kadang suami sengaja balik kerja lewat dari biasa sebab nak melepak..
Bila saya tegur.. 


Suami cakap saya mengada ngada.. Kongkong dia..
Apa yang suami cakap.. Sangat tinggalkan kesan pada saya dengan dalam keadaan saya macam ni..
Bila dipikirkan saya dan ank memamg terabai.. Dulu suami xmacam tu.. Sejak suami rapat dengan kwn dia tu.. Suami berubah 100%... Saya selalu baca whatapp dari kawan suami.. Selalu bercerita bab perempuan.. Bab judi.. Bila suami outstation.. Kawan suami tu selalu whatapps cakap.. "Alang alang dah jauh dengan wife ni cari laa awek sorang buat teman tido " bila saya baca tanya suami.. Suami cuma cakap.. Dia bergurau...


Bila bergado suami sangat backup kawan dia.. Saya bukan gila nak bising kat suami saja saja..
Dan saya xsangka tindakan saya bising dekat suami.. Luahkan isi hati saya.. Suami labelkan saya macam2..
Sekarang.. Dalam hati saya pon hanya pikirkan anak anak je.. Kuat demi anak dan baby yang bakal lahir..
Jika kebebasan yang suami inginkan.. Saya akan berikan.... Saya dah penat untuk bergado berendam air mata hari hari.. 


Satu hari nanti.. Saya berharap suami berubah kembali macam dulu.. Seorang suami dan ayah yang sangat penyayang dan bertanggjawab..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA "Alang alang dah jauh dengan wife ni cari laa awek sorang buat teman tido "Kawan suami tu selalu whatapps cakap ketika outstation. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top