Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

NURSE HOSPITAL MELAKA 'SOMBONG'



Abah Alhamdulillah
Beransur Baik Hari Demi Hari
Kami Syukuri NikmatMu Ya Allah
Sungguh Tak Terhitungkan .. !


70hari Di Hospital
Syukur Abah Telah Discharge

Satu yang tak dapat dilupakan
Nurse yang hari-hari menjaga abah ..
Dari mandi tukar baju Bg ubat dressing
Bersihkan bahagian2 sulit ...
Bayangkan dari kulit abah gelap disebabbkan
Chickenpox alhamdulillah kembali ke warna asal
Hebat kan Nurse .. memang hebat
Tapi 'sombong' .. 


Melihat mulianya kerjaya nurse ni
Terfikir bagaimana cara nk membalasnya ...
saat pulang .. Ku hulurkan secara sembunyi sedikit
Sumbangan pada nurse .. Dengan ucapan
TERiMA KASIH BANYAK2 Jaga abah saya .. 😔

Sepantas kilat nurse menolak tangan saya
Saya terkejut .. Nurse cakap .. maaf awak .. 


Saya tak boleh terima semua ni .. ini memang
Kerja saya .. saya akan jaga pak cik sebaik
Mungkin .. tapi untuk terima semua ni saya
Tak boleh .. Saya cakap.. jangan laa Mcm tu saya
Ikhlas .. ambil laa.. sedih Sy kalau awak x ambil

Nurse jawab .. jangan awak. Jgn buat Mcm ni
Ini memang kerja saya .. nurse ulang ulang perkataan ni .. rasa macam sombong ... 


tapi ini lah Nurse Yg saya jumpa .. alhamdulillah
Terima kasih Allah untuk nurse yang terbaik
Telah kau hadirkan untuk menjaga abah .
ICU MAWAR GH MELAKA ~ ! Nurse Hebat ! 👍🏻

Di ICU 🌸 alunan al-Quran yang sentiasa terpasang 🌸 nurse menjaga 24/7 🌸 Dr Yg berhemah kalau x silap namanya DrMawardi . Dan Yg lain x perasan nama. 🌸 Tak lupa pada Jaga Yg menjaga baik juga . Nama gelaran Aswararai
Terima kasih Semua. Anda Hebat !
Kredit: Asma Smarts, Moira A Talib



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA NURSE HOSPITAL MELAKA 'SOMBONG'. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top