Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

khamis malam jumaat saya tunggu sampai perut saya sakit sangat2...kul 11malam saya dapat berita suami saya excident


sekadar gambar hiasan

Saya mengenali lelaki yang cukup tinggi sabar nyer...baik saya bangga menjadi isteri walau pun die xde pape cume 1 motor...dye BG hadiah yang x ternilai 2 orang anak perempuan yang sangat comel...walau pon mase kawin dye hanye Ade motor saje ... 

Sanggup melayan kerenah saya.. Walau pon saya ingn kerje tolong dye untuk meringan Beban nyer tapi dye x pernah bagi...sanggup susah seorang diri untuk bahagie kan saya Dan anak...tapi sayang kasih sayang yang dye beri kepada saya hanya sampai pada 17.3.2017...dye pergi untuk selame nyer, Dan memberi saya hadiah yang x ternilai dalam rahim saya yang berusia 5 bulan..anak asyik bertanye papa.

..anak yang USIA 3 tahun Dan 2 tahun..saya hanye mampu cakap papa sakit papa tido kat sini(kubur)...bile tengok pic papa tanye papa...baru 2 mnggu dapat duduk di Rumah Baru bersame suami dan anak2...sebelum pergi keje 16.3.2017 dye pesan untuk tunggu makan bersame malam tu Dan esok nyer dye cakap nak cuti nak bawak saya Dan anak g pasar dye nak mkn nasi lemak yang saya masak..

khamis malam jumaat saya tunggu sampai perut saya sakit sangat2...kul 11malam saya dapat berita suami saya excident suami saya dah janji xkan tinggal kan saya.. Saya nak cakap
B....terime ksh untuk sume nyer...x sanggup nak tanggung rase rindu,peluk,cium belaian,gurauan Dan bau b..baby tunggu b jemput b...kite satu liang lahad ye..

.bia baby teman b...x mampu nak tanggung...baby xnak duit,Rumah dan sume nyer...baby nak b je ...baby DOA kan b tenang Dan jauh dari siksaan kubur..di tempat kan di syurge.. Petang ni bsby g jumpe b ye...baby selalu DOA kn b..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA khamis malam jumaat saya tunggu sampai perut saya sakit sangat2...kul 11malam saya dapat berita suami saya excident. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top