Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya kecewa sangat suami paksa saya gugurka janin ni kerana tiada wang untuk sara bayi ni...SUAMI SAYA PENAGIH TEGAR


sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum krt..hide kan profile dan nama saya...terima kasih admin post kan kisah saya ni.
Saya ibu tunggal anak 2..anak saya dua² perempoan yang sulung 16 tahun da yang bungsu nak masok 4 tahun..sulung exhasbun pertama yamg jaga..anak no2 saya yang jaga..di jadikan cerita...saya kenal seorang lelaki bujang ni dalam fb..sebab dy yang tegur saya dulu..dari situ kami kenal antara 1 sama lain..dy duduk KL..

dan saya JB..kami berhubung melalui fb..wasap..perkenalan beberapa bulan..dan dy cerita kisah silam..dy pernah masuk pusat pemulihan sebab ngisap bende2 terlarang (ais)..dan saya pun ade cerita kisah2 saya..kami masing2 anggap semua tu bende da lepas biar la berlalu..dan saya terima dy dengan seadanya dy janji nak berubah kpd yg lebih baik jika nikah nanti.. kami pn bkn keluarga yg berada..dy janji akan bersama susah senang..dan serius dalam hubungan ni.

.kami berkenalan hampir 7 bulan..kemudian dy datang JB pertama kalinya untuk brjumpa dengan saya dan family..bertujuan ingin mengenali saya dan family lebih rapat..nampak kesungguhan dy terhadap saya..family pun sambut baik kat dy..dy pun saya tengok baik..layan anak saya demgsn penuh kasih sayang hormat oramg tua..
Kemudian dy balik KL langsung beritahu family dy hasrat untuk nikahi saya..Alhamdulillah family dy setuju..dan kami bernikah di JB..lepas nikah kami duduk dengan mak saya atas persetujuan bersama..sebab suami memang nak duduk JB dan cari pengalaman di JB..kerja di sini...


Di jadikan cerita..awal perkahwinan xde masalah..happy je..tapi beberapa bulan dy sudah mula tunjuk belang..mudah marah..ade saje benda xkena..kerja benti..kerja benti..kerje memang xtetap la..kewangan pun terganggu..bila di sah kan saya hamil dy lgsg gelisah..dy pakse saya gugur kan janin ni..saya merayu nangis2 xnak..saya cakap anak pembawa rezeki mana tau lahir anak ni rezeki tu ada..tapi dy berdegil jaga pakse saya gugur kan janin ni..akhirnya saya akur..saya gugur kan janin ni...


Kami jalani hidup macam biase..hari demi hari dy nampak lain..malam xtido..kejap2 dy call orang..keluar masok umah..saya memang xsyak apa2..saya tanya dy cakap call kawan..tiap2 malam keluar macam orang gelisah..pernah 1 hari adik ternampk dy masok uma oramg india pagi2..lamgsung adik bagi tau saya..saya terkejut kenapa suami masuk uma india pagi2..saya diam kan sebab nak siasat..tapi xsempat nak siasat dy lari uma..dengan selai sepinggang gan membawa hp tab saya dan hp mak saya..lepas dy lari baru dapat tau dari kawan2 dy amik barang (ais)patot la selama ni duit selalu habis..


sampai curi duit saya..bila tanya kirim kasi mak..kadang bagi alasan xlogik habiis beli rokok gan isi minyak moto..gaji sehari boleh dapat 70-100..xkan habis beli rokok gan isi minyak moto kan!!!..baru saya sedar sebab tu la dy beria pakse saya gugur kan kandung ni..sebab duit tu untuk kegunaan dy beli barang(ais).. 

Mase dy keluar dari umah dy call saya..selepas beberapa hari..malah kami gaduh besar...macam2 dy tuduh saya ada jantan lain sampai dy tuduh saya da bersama jantan lain pehhhh!!..dy tuduh...adik beradik saya ni kaki kongsi gelap..kaki penagih..sampai kan mak saya pun terbabit dy maki hamun dalam hp...macam2 da maki hamun lepas tu minta saya kembali dengan dy duduk gan dy kat KL...dan dy xkasi saya jmpe family saya..dy cakap klo saya xnak ikot cakap dy duduk kat KL dy cakap saya nusyuz...sebab xpatuh pada dy..macam saya antar nyawe pulkak kat dy..


g 1 hal bawa lari moto adik saya dy cakap klo nak moto..nak saya balik kepada dy dan datang KL..da setahun berlalu saya dalam proses mahkamah...dy pun sampai sekarang senyap gitu je..tanpa berita..
Minta wrga krt doa kan masalah saya cepat selesai..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya kecewa sangat suami paksa saya gugurka janin ni kerana tiada wang untuk sara bayi ni...SUAMI SAYA PENAGIH TEGAR. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top