Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Anak kami disahkan cacat serta-merta sebab perut saya ditendang suami ketika mengidam mangga

Kes ini berlaku pada tahun lalu dan ini adalah luahan dari follower 9 Bulan 10 hari. Gara-gara mengidam mangga muda, Aisyah ditendang suami semasa hamil enam bulan. Akibat dari kejadian itu, anaknya disahkan cacat seumur hidup! Allah..


Mereka bercinta, berkahwin, bunting pelamin dan semuanya baik-baik saja sebelum ini. Tetapi apabila masuk part Aisyah meluahkan yang dia mengidam sesuatu, suaminya rasa Aisyah mengada-ngada.

“Banyak kali saya diam kak, sebab saya tahu suami saya tak suka. Tetapi ada sekali itu, saya teringin nak bau mangga tu. Saya tak tahu nak minta pada siapa. Saya menangis sebab teringin sangat-sangat.

“Masa itu kandungan berusia enam bulan. Saya minta elok-elok saja dengan suami. Saya siap beritahu, “Kalau tak ada, tak apalah bang,”, dia terus menendang perut saya, kak. Saya terus rebah dan darah keluar.

“Anak kami disahkan cacat serta-merta sebab tendangan itu kuat sangat.

“Doctor cakap disebabkan tendangan suami saya berturut-turut di bahagian perut, pinggang dan lutut sehingga saya rebah dan perut terhentak. Itu yang menyebabkan anak kami cacat,” katanya.

Suami Aisyah mengalami masalah kewangan dan dia mudah baran apabila bercakap soal duit.

Kini Aisyah sudah selamat melahirkan anaknya. Part sedih bila suaminya semakin tertekan kerana terpaksa menanggung expenses ubat dan setiap hari memohon maaf pada Aisyah di atas kesilapannya itu.

Anak Aisyah, terpaksa bergantung kepada mesin pernafasan seumur hidupnya. Allah.. – wj



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Anak kami disahkan cacat serta-merta sebab perut saya ditendang suami ketika mengidam mangga . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top