Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

skandal suami dengan isteri orang,siap check in hotel semua sebab saya terjumpa resit hotel....ubat kuatkan seks semua....luluh hati saya.

Assalamualaikum admin....tolong sgt hide profile saya.

...Saya nak kongsi cerita pasal diri saya....umur saya 30 tahun ni....suami pula 35....kami dah berkahwin selama 10 tahun....bercinta selepas nikah la kiranya....sebab kenal 2 bulan terus nikah & sekarang anak dah 4..saya xbekerja....sebab dengan anak 4 ni klu hantar pengasuh 1k jugak upah diorang.

...gaji suami dalam 5k sebulan cukup sangat nak sara kami anak beranak....mula2 kawin semua memang ok....tapi bila dah lama2....saya bz dengan anak2....suami mula cari skandal....bukan sekali....insaf sekejap nanti ade lagi....saya bertahan memaafkan sebab kesian kat anak2 sebab anak2 memang rapat dengan papa diorang....kadang2 saya xfaham kenapa dia mesti buat macam tu....skandal2 dia muda2....

sebab nafsu mungkin....paling latest skandal dia dengan isteri orang tapi muda lagi baru 21 tahun....saya tau dia siap check in hotel semua sebab saya terjumpa resit hotel....ubat kuatkan seks semua....luluh hati saya....suami ada bgtahu dia nak kawin dengan perempuan tu dekat mak dia..kiranya perempuan tu nsk bercerai dengan suami dia & kawin dengan suami saya....mak mertua saya xcakap banyak....

saya pernah dihalau dari rumah tapi tak boleh bawa anak2 saya....saya ditarik keluar oleh kakak ipar & bile saya marah kakak ipar saya, suami saya cakap berambus kau dari sini....melalak2 anak saya....saya sempat bawak lari anak saya ysng baby........masa tu saya xde tempat nak pergi saya menumpang di rumah kawan.....tapi saya xboleh tidur malam sebab rindukan anak2 yang lain...

..dah berape hari lepas tu kawan saya nasihat kan saya suruh balik rumah sebab klu saya yang keluar rumah saya yang akan dipersalahkan di mahkamah sebab keluar rumah walaupun dihalau.....saya pun pulang ke rumah sebab terlalu rindukan anak2 yang lain.....bile sampai rumah suami tak kisah pon saya balik ke x.....cume dia pandang saya dengan muke benci yang teramat.....langsung xtegur saya....

.xtanye khabar semua.....makan pakaian dia semua kakak ipar yang uruskan....kami memang xbertegur sapa.....dia pun tidur dekat bilik lain xnak tidur dengan saya.....hati saya memang hancur sangat....tapi saya xde cara lain.....saya sebatang kara.....anak yatim piatu.....saya buntu.....mane saya nak pergi klu saya bercerai.....sape nak tolong.....sampai sekarang saya hanya mampu bertahan....

.saya xnampak jalan mane saya nak pergi.....saya memang xde saving apa2 sebab suami jenis berkira.....klu saya keluar rumah memang saya zero.....anak2 pun saya xmampu nak bela.....klu ada pandangan boleh kongsi dengan saya.....10 tahun terkurung dalam gua....saya pon xdapat nak berfikir.....

jangan kecam sebab saya xpandai hias diri semua sebab suami saya xde bagi $ untuk semua tu.....baju 10 tahun lepas pon saya masih pakai sampai sekarang.....orang lelaki ni pandai.....dia ganggu emosi kita lepastu nampakkan macam kita yang bersalah.....mmg emosi saya sgt terganggu tp semua disebabkan dia,tp dia xnampak semua tu.....






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA skandal suami dengan isteri orang,siap check in hotel semua sebab saya terjumpa resit hotel....ubat kuatkan seks semua....luluh hati saya.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top