Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

PADAH doktor tersalah cabut gigi geraham gadis menempah maut



Cabut gigi geraham Bawa maut |Siapa sangka hanya kerana hal kecil dan tidak dianggap berbahaya seorang remaja cantik berusia 17 tahun terpaksa menderita selama hampir dua tahun sebelum menghembuskan nafas terakhir semalam 13/17 jawa tengah.

Puteri Asih gadis malang Yang telah mengidap Tumor Ginggiva akibat tersalah cabut gigi geraham.

Ahli keluarga mendedahkan pada awalnya anak kedua mereka itu mengalami sakit gigi geraham,ketika membuat pemeriksaan di klinik kesihatan doktor menyarankan agar gigi anak mereka itu segera dicabut.

Akan tetapi selepas beberapa minggu dicabut, gigi disekitar juga turut tanggal satu per satu

Sejak daripada itu hidung puteri tidak berhenti mengeluarkan ingus,pipinya pun semakin hari semakin membengkak dan menimbulkan bencolan kecil dan keras seperti bisul.

Bulan berganti, tubuhnya yang dulu kuat, berisi, penuh dengan senyuman berangsung mengecut dan mengering hingga ia tidak bisa berjalan seiring dengan senyumannya yang kian memudar dan pucat.

Hampir dua tahun menderita penyakit itu,puteri terpaksa melakukan terapi sekali dalam 3 hari ,terakhir keadaan semakin sukar apabila keadaan ekonomi keluarnya semakin menipis.

Pada pertengahan bulan Januari lalu Puteri hendak menjalani pembedahan laser,akan tetapi pihak hospital menunda pembedahan karena pembengkakan dan benjolan yang baru sebulan itu kelihatan seperti tumor ganas.

Selepas membuat pemeriksaan penyakit tumor yang diderita puteri rupanya sudah berubah menajadi kanser tahap 4.

Dengan tubuh yang tidak stabil benjolan di pipinya terpaksa dipecahkan,sejak daripada itu badan puteri menjadi panas,bekas benjolan berkenan juga selalu mengeluarkan darah dan nanah.

Sejak seminggu lalu keadaan puteri semakin teruk hingga gadis malang itu meninggal dunia di hospital besar Prof. Dr. Margono Purwokerto semalam.




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kesihatan

TERIMA KASIH SUDI BACA PADAH doktor tersalah cabut gigi geraham gadis menempah maut . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top