Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

.apa nak jadikan pada nasib isteri macam saya ni...dah kasi laki kawin...kita pulak jadi pengemis

apa khabar semua....
sekadar gambar hiasan


.apa nak jadikan pada nasib isteri macam saya ni...dah kasi laki kawin...kita pulak jadi pengemis...tolong janda...hidup kita pulak macam janda...laki sibuk kepit janda...

boleh berlagak diva pulak janda tu kat kita....ejek2 kita meroyan tak ada laki....tayang dalam instargram dia peluk laki kita...siap tulis ...,meroyan tak ada laki...!!! 

apa salah ke kita tolong janda??? ini ke yang isteri2 dapat dah bela janda....sejak dia ambik laki kita satu sen nafkah pun tak dapat...tapi dalam instr dia tayang laki dia belikan macam2 untuk dia...siap gi bulan madu lagi...hebat kan hidup janda sekarang....

boleh pulak kata kita ni bodoh tak boleh nak redo laki kita dah kawin dengan dia....kita bodoh @ janda tu yang bodoh tak tahu nak redo dia ambik laki orang...apa punya busuk bangkai lah janda sorang ni...siap ajar kita tak tahu hukum ke ALLAH yang temukan jodoh dengan laki kita....@ dia yang tak tahu hukum ambik@rampas hak orang....!!!! 

 malas nak fikir....kalau kau rasa ...kau pandai bela laki letak dalam kain kau ...kau ambik jelah wahai janda gersang....

.malas nak rebut2 dengan kau...kesian...yang kau ambik tu bekas aku..,tapi kau pulak muka tak malu...ya kan aje pada janda2 gersang macam ni...kesian....!!!






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA .apa nak jadikan pada nasib isteri macam saya ni...dah kasi laki kawin...kita pulak jadi pengemis. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top