Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

berwassap sayang2..i miss u..i love u.. sampai bab dalam kain pun boleh bercerita..saya x jeles tapi saya jijik...

Assalamualaikum...
Hide id saya jugak..tq



Saya ada masalah dengan husband yang masih duk menggedik dengan ex gf dia aka isteri orang.. dan si isteri orang tu pun sama.melayan..imbau zaman bercinta..wassap sayang2..i miss u..i love u.. sampai bab dalam kain pun boleh bercerita..

 saya pernah call isteri orang tu jangan berterusn macamni..masing dah berkeluarga..umo pun bukan muda..dah nak masuk 40 pun.. anak pun dah besar2..
Si isteri orang tu cakap ok dia akan stop..xnak kontek lagi suami saya...

 tapi saya memang x percaya...betul pun..mereka keluar makan bersama.. setiap hari call..wassap.. sayang..rindu.. dan saya baca mesej2 tersebut..saya x jeles tapi saya jijik... jijik bila isteri orang dengan suami orang yang macam x tau hukum hakam..bercinta2..mesej lucah2.. saya nekad untuk cari suami kepada isteri orang tersebut..


 niat saya untuk sedarkan mereka yang dah hanyut ni..
Alhmdulillah...saya dapat no fon suami perempuan tu.. saya hantar mesej2..gambar2 perempuan tu yang dia wassap kat suami saya...dan suami dia memang terkejut..dan dia sendiri perasan perubahan isteri dia..hset dah ada paswod.


.anak2 lgsung xboleh pegang hset.. orang tengah bercinta..hset sentiasa di tangan...
Dan suami dia mengamuk.. si isteri di tampar sampai dia puas ati dengan jawapan isteri dia pasal hubungan dengan suami saya...

 esoknya si suami nekad bawa isteri ke pejabat agama.. saya call si suami.. pujuk dia supaya jangan sampai bercerai berai.. akhirnya si suami mengaku.. dia buat semua tu sebagai pengajaran.. dia pun masih sayangkan keluarga dia.. si suami ada kontek saya mengatakn isterinya dah banyak berubah lepas tu... alhamdulillah...
Berbalik pada saya... 

sejak2 kejadian tu...kami perang dingin ...saya memang xde hati dah untuk bersama suami lagi.. kecewa yang teramat kecewa..sebab ini bukan kali pertama.. lgpun masa dia galak bercinta dengan isteri orang tu..

saya baru 4 bulan melahirkan anak.. suami ada masa saya bertarung nyawa melahirkn anak dia dalam labor room.. x nampak kah betapa sakit nya saya... tapi ni balasan yang saya dapat...
Kecewa yang teramat kecewa... suami masih cuba lagi untuk kontek isteri orang tu.. setiap hari stalk fb si isteri orang.. ntah laa... saya rasa benci nak tengok muka suami sendiri.. saya x mampu bertahan... saya berdiam diri saja sekarang ni.. letih dengan keadaan... 

anak2 dah 3...kalu bercerai berai... kesiankan anak2... buntu...






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA berwassap sayang2..i miss u..i love u.. sampai bab dalam kain pun boleh bercerita..saya x jeles tapi saya jijik.... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top