Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Tolong bagi saya kata2 semangat.. Orang kampung janda tu cakap, tu anak suami..husband kate bukan anak dia

Selamat malam... Saya nak tanya warga KRt... Ada sorang janda anak 1, Katanya sedara suami .berhubungan...


 Belanja Makan, keluar, dan wasap, Kol, meseg la. disebabakan "keintiman" hubungan tu, sebagai wife saya Rasa macam Ada yang xkena. Bile ditegur, janda tu maki hamun dan kerap meseg mengatakan suami Ada orang lain.

 Tapi saya abaikan walaupun sakit jugak hati. Tetibe, DaPaT tau, janda tu pregnant. Due bulan 3 ni. Orang kampung janda tu cakap, tu anak suami... Bile saya cakap PaDa suami, saya nak dia bertanggungjawab, husband kate bukan anak dia, dia xpernah sentuh janda tu. 

Dia ngaku, memang LA pernah keluar Makan, tapi xde lebih2. Bile saya cakap, KeNaPa orang kampung kata anak awak.. Husband cakap, SeBaB saya yang selalu tolong dia. daN janda tu kerap minta Duit. 

Merayu2 nak beli susu anak sulung dia.dan husband cakap, dia kesian kan janda tu. Dan mintak saya pkir macammane klu anak kami xde susu dan makan.Saya berperang besar, SeBaB terjumpa resit rm200 yang dibankin kan atas nama janda tu.

 Saya, gitau husband, klu betol janda tu mengandungkan anak awak, Bertanggungjawablah. Lagipun saya bukan menantu pilihan famili dia. Janda tu yang Mak.ayah dia suka. Tapi, lepaskanlah saya, SeBaB saya tahu, dia xmampu nak tanggung 2keluarga

. Anak saya DA 3orang. Janda dan anak Serta bakal Baby lagi... Tolong bagi saya 1 kata2 semangat. DaLaM hati masih lagi menaruh harapan, tu bukan anak suami. Setelah tanya, husband mengaku dia pernah terlanjur...dan dia BG Duit belanje KaT perepuan tu sebelum janda tu pregnant lagi. 

Lebih 5 sekali dia terlanjur. Dan dia mengaku dia serabut Layan dua keluarga. JaDi saya mintak dia pilih salah 1. Dia mengaku dia Sayang janda tu.tapi dia kate dia pilih saya.. Kerana lebah Sayang saya. Saya? Xpercaya. Hanya tediam.xmampu berkata
Nak marah, benda DAh JaDi, nak NGis,air Mata xkuar. Saya redha. Saya perlu istikarah. Memang perit. Tapi kota xtawksn percaturan Allah. Saya bagitau dia, saya xberhak marah dia, tapi mintak ampun PaDa Allah. Solat taubat, Dan cium kembali tikar sejadah. Sekarang dia Cuba menangi hati saya, cume saya perlukan masa


kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Tolong bagi saya kata2 semangat.. Orang kampung janda tu cakap, tu anak suami..husband kate bukan anak dia. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top