Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

SUAMI KAKI SYABU-Penendang penampar semue saya dah rasa..Dicucuh api rokok pun dah kena.Siang malam ditemani air mata


sekadar gambar hiasan


Assalamualaikum warga krt.
Kat sini saya bukan nak minta pendapat atau mengadu,cuma nak share kisah rumahtangga saya yang dahulunya ibarat 'neraka' bagi saya..


Kami kahwin tahun 2013,asalnya kat PJJ tapi setelah disahkan hamil,saya pun ikut husband.Awal hamil memang bahagia sangat2,tapi lama kelamaan rumahtangga kami berkocak.Suami terlibat dengan syabu.Pengaruh kawan2 mungkin.


Penendang penampar semue saya dah rsa..Dicucuh api rokok pun dah kena.Siang malam ditemani air mata,suami entah hilang kat mana,call xdapat..balik rumah pun bukan tdo,isap syabu jadi aktif pula..ade aje benda dia nk buat.Spray moto la,repair kete sampai pagi.Bila ajk tido,kene tempik..:(
 
Masa dah bersalin pun Allah uji saya..susahnya nak beranak..mungkin sebab dosa saya melawan dia pukul saya semasa hamil.Dah ada anak pula,makin menjadi2.Saya hampir kene meroyan sebab dia tak balik kerumah masa dalam pantang.Malam2 saya stress bila anak menangis,suami xde..call dia tapi dia offkan..Ya Allah masa tu tuhan je tahu perasaan saya.Saya dah macam orang gila tunggu dia sampai subuh


.Asyik tengok keluar rumah je kot2 dia balik sebab bila ade sekali dapat call,dia cakap 5minit nak sampai rumah dah.Tapi sampai subuh saya tunggu xbalik2..kejamnye dirimu penangan syabu..Akhirnya saya buat keptusan untuk balik rumah ibu saya sebab dah xtahan hidup menderita,ada suami tapi macam xde..Sampai anak umur setahun dia datang ambil saya semula.Konon2 dah berubah..rupanya dia jadi penjual dadah pula..

saya diusung kesana kesini ikut dia jual barang tu..Akhirnya dia tewas bila selalu kene tipu dan duit pun sentiasa xcukup..Saya tak pernah putus asa berdoa supaya Allah buka pintu hati dia untuk berubah..setakat kane baling dengan pinggan mangkuk..kane acu dengan pisau semue tu dah lali dengan saya..

Setelah berhenti jual dadah,suami dapat kerja kilang..Alhamdulillah berkat doa saya tak putus2,suami kini dah solat 5 waktu,selalu ke Masjid,layan saya dengan baik,cubit pun tak..tu la saya nak ingatkan kat sini.


.doa isteri sangat2 membantu.Suami kita tu manusia biasa,kita isteri kane banyak bersabar..jangan mudah minta cerai selagi kita tak brusaha untuk pulihkan keadaan..Saya bersabar selama 2 tahun dan kini saya dah dapat suami saya yang awal2 saya kenal..Para isteri,jangan putus asa untuk berdoa.Sekian.






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA SUAMI KAKI SYABU-Penendang penampar semue saya dah rasa..Dicucuh api rokok pun dah kena.Siang malam ditemani air mata. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top