Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami dah tegur supaya pergi kerja..dia membentak..sampai ugut suami dengan pisau nak tikam suami..kejadian ni berlaku 3x.




Assalamualaikum admin dan warga krt fans..nak luahkan sikit..atau mgkin jugak mtk pndapt..hrap taklah dikecam..saya kahwin dengan duda ank 3 ..saya pun balu anak 1..ok..awal perkhwinan ank2 suami tinggal dengan nenek mereka..sebab kami dua brkerja dalam sektor awam..

tahun kedua anak2 tinggal dengan kami trmasukla ank sya..jadi 4 org..tahun kedua sya sarat mengandung...awal2 tu ok..anak2 sume ok..dengar cakap dan sumenya baik ja..sya mcm besa layan mcm ank saya cuma tak lehla nk peluk cium sbb ank slung dia dah umur msa tu tengah spm..yg kedua 16thun..cume yg ketiga msa tu baru 11 tahun ..bolehla peluk cium bermesra dengan ank kcik dia..sume lelaki ya ank dia..ank saya pmpuan.dalam berpa bulan kemudian msing2 dah tunjuk perangai..malas nk kesekolah.smpai surat warning dh smpai umah..sya start serabut..yg ok ckit yg sulung la..yg kcik tu...


tiap2 hjung mggu bila blik kampung..dia balik semula ke rumah sya ngn suami..mkanan sume tak dijamah..mkan megi ja..trkilan sya selama ni apa sya msak sume makan...berulang bertambah makannya..bila disiasat rupanya bila di kampung dia call mak kndung dia..akhirnya trbongkarla mak kndung ni suka menghasut..untk makluman sume..ibu kndung tinggalkan mereka smasa kcik tnpa khbar berita...semasa kami kwen sja dia kntek ank2 ..dan juga trima pggilan ank2.. 

sblum tu 3 thu hilang jejak..tnpa khbar berita..kisah dgn ank2 tiri sya ni smkin menjadi2 bila si abang2 pn memang ada telefon sndiri..of cozla..dapat kntek ibu mereka..bukan menghlang mereka kntek ibu kndung..tpi apa motif ibu kndung tu nk hasut ank2..ibu kndung mereka pn pernah mesej suami ngn ugutan dan pelbagai lagi caci maki selepas kami kwen..sblum ni suami prnah merayu supaya dia pulang tpi xpnh diendahkan...

akhirnya suami buat kptusan hdup ja ngn ank2..dh berthun kami bertemu hsil pertemuan hnya sebulan..allah uji kesabaran sya dengan ank2 nya..ank no.2 buat hal pulak..msalah polis..rempit..pda msa tu..sekolah tak hadir..pulang lwat malam..wlaupun sya dalam pntang..suami puas mnegur..langsung tak heran..saya makan hati..dengan ank nangis.xboleh tidur malam..dengan dlam pntang.syukurnya suami seorg yg rajin dia uruskan hal rumahtgga..dipendekkan cite..skrang ank no.2 buat hal lagi.

.hbis dh spm...malas nk keja..asyik tido dekat 24jm sehari..bgun makan dan tido..suatu hari suami da tegur supaya pergi kerja..dia membentak..sampai ugut suami dgn pisau nak tikam suami..kjadian ni berlaku 3x..guna pisau jgak..rsa terancam dan tak selamat..adik2 masih kecil..dan saya prgnen lagi kali ni..apa kudrat sya klau berlaku sesuatu..sedih..stress..dah macam kain buruk tengok dia..dgn tersdai tidur dpan ruang tamu..

nak tegur tak berani..takut adik2 plak jadi mangsa..sdih sya..tgh prgnen ni..memang cpt stress..tiap kali tgur lbih ckit..mengugut je keja dia..allah..tkut dan bimbang dgn adik2 msih kecil...saya puas brdoa..mgkin tak smpai msa lagi doa sya terangkat untuk dimkbulkan..utk pngetahuan wrga krt fans..mereka sume taknak tggal dengan ibu kndung mereka tapi mereka still kontek ..maaf ckp..ibu kndung mempunyai status agama meragukan..asal ibu mereka bukan islam..bila tengok dari caranya..wallahualam.dh nmpak perubahan kepada agama asal..biarla tak perlu cite psal ibu kndung ni sgt.

.yg saya sedih..ibu kndung mereka suka sgt menghasut dan nk family kami musnah..awal mereka tggal dengan kami suami istri sumenya elok ja..entahla apa nak jadi lepas ni..tlong jgan kecam sya...sya pn xpndai bercerita...sya pun xtahu kat mna silap saya dan suami..nak ajar lebih2 mereka dh rmaja..mereka memberontak..entahla..mohon warga krtf bgi pndpat bernas.ok ..klu yg cakap slow talk ngn ank2 ..dah buat..siap suami pluk dan usap kpla dia..tetap mcm tu jugk..sya pu n mereka buat xtau ja.


.begitu jugak suami..hari rya mcm tak raya..tidur je..bila tegur marah..kalau nk bersalam dengan saya dengan suami..sya ngn suami yg kena pergi cari mereka..dan hulur tgn kepada mereka..bukan mereka yg mohon maaf kpada ibu ayah..pelik.awal2 ok.lma2 makin menjadi..tak tahu nak pikir dh..trima ksih jika luahan ni dipostkan..






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami dah tegur supaya pergi kerja..dia membentak..sampai ugut suami dengan pisau nak tikam suami..kejadian ni berlaku 3x.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top