Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya balik kerja..suami peluk saya..siap cakap pergi mandi2 nak makan sama..rindu...ya allah.




 sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum admin..mohon hidekan profile saya ye...
Saya dah berumah tangga selama 2 tahun..di kurniakan seorang cahaya mata berumur 1 tahun..saya dan suami sama2 berkerja..suami saya ofice hour dan saya pula shif..ye lah dengan kos hidup sekarang.


.saya berkerja walau di larang oleh suami tapi saya berkeras juga..bila di pujuk akhirnya suami izinkan saya berkerja..suami melarang keras saya menolong dia membayar segala apa bill dan barang dapur dalam rumah..duit nafkah saya dia tetap beri segala semua dia tetap sediakan.

.pernah sekali bila saya balik dari kerja..suami saya sudah pun ambil anak dari pengasuh..suami sudah pun masak..saya balik kerja..suami peluk saya..siap cakap pergi mandi2 nak makan sama..rindu...ya allah..saya serba salah dengan suami..saya malu..sebab..kain pun dia basuh..

kalau hari cuti kami sama..suami saya akan suruh saya berehat saja dengan anak dan suami akan siapkan semua kerja di rumah..saya rasa bersalah kerana itu semua kerja saya..bila saya tegur suami..suami akan cakap..itu semua tanggungjawab abang.. makan minum ayang wajib abang sediakan..

suami akan cakap macam tu kat saya...saya takut nanti keluarga mil saya cakap saya yang bukan2..jadi saya call mil saya dan luahkan semua..tetapi mil saya tak marah malah mil saya cakap "alhamdulilah..anak mak boleh jaga menantu dan cucu mak" cuna saya rasa segan dengan suami...

sebab suami terlalu baik sangat...tapi sekarang saya akan memujuk suami untuk duduk berehat saja dan biar saya yang uruskan hal rumah seperti masak dan basuh kain termasuk mengemas rumah.. alhamdulilah..suami saya masih lagi dengan ringan tulang nya..sesungguhnya saya bersyukur sangat allah pinjamkan saya seorang suami yang sangat baik..






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya balik kerja..suami peluk saya..siap cakap pergi mandi2 nak makan sama..rindu...ya allah.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top