Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

dari first kawen 2011 sampai sekarang 2017 asyik tukar2 perempuan je...sikap suami yang tak pernah nak berubah.

salam...mohon sembunyikan identiti saya..

saya seorang ibu pada 3 orang anak...

saya sedih saya kecewa dengan sikap suami saya yang tak pernah nak berubah... dari first kawen 2011 sampai sekarang 2017 asyik tukar2 perempuan je. saya sabar demi anak2 yang masih kecik dan dengan harapan semoga

 suatu hari nanti dea berubah... lps maaf di pinta.. dea buat balik perangai tuh.. boleh di cakap tiap2 tahun ada je allah akn beri petunjuk pada saya... dan kantoi suami curang... perempuan2 tu bukannya tak tahu yang suami ni dah ada isteri n anak...tapi masih tetap nak mncari lg... 😟

 
bila kerja langsung tak call tanya khabar n text tny ank2 .. alasan keluar dari mulot deA simple...aku xde masa... tapi jam 2 3 pagi waiting lame... bila dekat rumah dia sibuk dgn hp... bila saya tringin nk beli brg2 kperluan dia kata membazir...tapi kalau perempuan lain senang je dea bg...saya buntu...


 sebab bila saya mngadu at family saya dorang tak pernah faham apa saya lalui slama 6tahun ni... anak2 masih kecik sebab itu saya bertahan ... saya teringin nak hidup dgn kasih syg suami yg ambik berat tntg sy n ank2..

. setiap kali checkup n sarat n sakit sy..sakit ank2 saya sendiri urus... dea lebih pentingkan kawan dan perempuan dia saje...






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA dari first kawen 2011 sampai sekarang 2017 asyik tukar2 perempuan je...sikap suami yang tak pernah nak berubah.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top