Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mak mentua selalu tido sekali saya dan suami....dalam satu bilik dah xde privasi dah

salam admin..mohon hide fb saya..

sebelum ni saya ada post berkenan mak mentua selalu tido sekali saya dan suami..banyak respon saya dapat..sebenarnya saya tiada anak..jadi untuk bagi mak mentua saya tido dengan anak dah xboleh..

jadi saya dengan suami dah mati akal nak cara nak bagi mak mentua hilang rasa takut dan tidur bilik sendiri..sejak dari bulan 9 sampailah sekarang..masih macam tu jugak perangainya..kadang2 memang rasa rimas..mana x nya..lepaih ja isyak.


.dalam pukul 9 macam tu..terus mak mentua ketuk pintu..lepas tu letak toto sebelah katil dan tidur..kadang2 kalau waktu siang..lepak2 dengan suami dalam bilik..x sampai 10minit dah jerit pangil suami keluar..kalaulah duduk disofa dengan suami dia dah jeling semacam..kadang2 susah nak faham..

kalau suami cakap elok2 menangis dan merajuk pulak..buntu saya dan suami..kalau kakak ipar balik pun tetap tidur dengan kami..apa perlu saya buat?masalah ni macam x settle sampai sekarang..


bukan lah saya ni asyik fikir nak bersama je..tapi macam ni langsung xda masa peribadi..tq admin..
menantu yang pening..


kisah rumah tangga






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA mak mentua selalu tido sekali saya dan suami....dalam satu bilik dah xde privasi dah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top