Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Elakkan Kontroversi, Atikah Suhaime Mahu Kurangkan Seksi




Elakkan Kontroversi, Atikah Suhaime Mahu Kurangkan Seksi


Enggan terus dilanda kontroversi seperti sebelum ini, Atikah Suhaime memilih langkah untuk mengurangkan penampilan seksi. Pengalaman pahit ketika namanya menjadi sebutan ramai apabila beberapa keping gambar bogelnya bersama seorang lelaki tersebar memberikan pengajaran agar lebih berhati-hati di dalam penampilan diri.



“Saya mengakui kontroversi yang berlaku terhadap saya sebelum ini banyak mengajar dan membuatkan saya lebih berhati-hati terhadap sikap dan penampilan diri. Dan juga mungkin saya akan mengurangkan penampilan yang terlampau seksi selepas ini”


“Saya mahu apa yang digayakan menjadi ikutan dan pastinya penampilan imej itu sepadan dan sesuai untuk semua. Diharap dengan imej baru dan penampilan baru memberi lebih semangat baru untuk saya lebih ke depan,” katanya kepada Projek MMO.

Bukan sahaja, malah Atikah juga pernah dibekukan dari stesen televisyen selama enam bulan selepas beliau dikaitkan di dalam video seks bertiga bersama dua lagi pelakon lain sebelum ini. Bagaimanapun Atikah menafikan segala kontroversi yang melanda beliau, termasuk gambar bogel bersama seorang pelakon yang menjadi viral di laman sosial. (rtky/w)



http://www.rotikaya.com/atikah-suhaimie-mahu-kurangkan-seksi/








https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Elakkan Kontroversi, Atikah Suhaime Mahu Kurangkan Seksi. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top