Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

dari myvi ke bmw 5series kerana keberkatan gaji dan nafkah isteri-SOLAT DHUHA TIANGNYA

kebertkatan Gaji dan Nafkah


1hrbln dapat gaji kami suami isteri akan bayar segala hutang yang ada, Mula perkahwinan suami bergaji 3000 saya bergaji 4000 ada rasa bangga dihati sbb gaji lebih tinggi tapi setelah 2 tahun suami bertukar company gaji dia dah naik lebih 3k dari asal. Alhamdullilah cuma saya masih begaji 4200 lebih 2ratus sahaja.

Apa yang saya dapat lihat rezeki kami sekeluarga lebih bertambah bila suami wlaupun masa awal perkahwinan menanggung hutang rumah (beli rumah dr bujang) tetapi dia menghulurkan sebulan 500 kepada ibunya dan 300 kepada saya.

 Saya selalu risau duitnya tidak mencukupi, setiap kali suami berikan duit saya akan terus simpan tak pernah gunakan nanti hujung bulan saya tengok dia ta terdesak nak guni duit barulah saya gunakan 300 itu untuk makan besar atau belikan suami kelengkapan seperti baju, tali pinggang dan aksesori lelaki.

Hari demi hari terasa nikmat kemewahan yang Allah beri. walaupun gaji saya semakin sikit dari suami tapi suami saya terus menjadi pemurah dalam masa 2tahun dari RM300 kepada saya telah menjadi 1300 dari suami pakai kereta MYVI telah pakai BMW 5series.

Bab Solat pula memang dipaksa saya dan anak2 berjemaah tiap kali dia ada dirumah, dhuha sekurang-kurang seminggu sekali, membantu anak-anak buah yang masih belajar dengan menghulur duit tiap kali jumpa, Saya yang asal kedekut dulu makin mengikut tabiat suami yag pemurah sebab nampak depan mata Allah bagi ganjaran didunia lagi...

 Moga suami terus istiqamah ingat tanggunjawabnya dan Allah murahkan rezekinya. Saya doakan suami diberikan Allah syurga yang tertinggi untuknya suatu hari nanti. 

untuk suami2 yang kedekut jangan kedekut rezeki kurang nanti....



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: informasi

TERIMA KASIH SUDI BACA dari myvi ke bmw 5series kerana keberkatan gaji dan nafkah isteri-SOLAT DHUHA TIANGNYA. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top