Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

kisah rumah tangga-suami gemar beraksi 2 in 1 bersama isteri tuanya dan denganku


Assalamualaikum admin & warga krt..

Aku ada sorg kwn.. kwn aku ni, asalnya dr pattani. Menetap di pantai timur, & brkhwin dgn rakyat tmpatan. Dikurniakn 2 org ank..kwn aku ni, family dia semua kuat pegangan agama islam. Bacaan al-quran dorg, mmg tip top boleh setanding dgn qari & qariah kita. kwn aku ckp, dkt pattani klo org pmpuan x tutup aurat, boleh kne tembak. Bkn sbb mghukum x ttup aurat. Tp dorg akn slh sangka dgn kita kot kita ni org siam @ spy tentera siam. Spt mn yg kita tau, pejuang islam kt sna sdg brperang dgn siam dmi menuntut tnh air mreka..

Tp, aku kesian kt mber aku.. dlu ms dia bru kawin, suaminya duda. Nth mcm mna, dia mnta suaminya rujuk smula isteri prtma. Aku rsa, itulah tindakan trbodoh yg dia lakukan. sbb lepas tu, kwn aku trseksa jiwa raga dek penangan bni tua..kwn aku pegi honeymoon, bini tua dok ngintip kt bilik hotel. penah skali, time kwn aku tgh brsama dgn suami kt rmh, bni tua buka pintu bilik, join skali..jdlah, 2 in 1.. kwn aku terasa maruah dia trcalar. Kwn aku bgtau kt si suami, berdosa bni tua buat mcm tu. Suami ckp, klo x ikut khendak suami, isteri yg brdosa..mn yg brdosa? X ikut khendak suami @ braksi ber-3 ats katil? Kwn aku x rela smpai sudah.


Kemudian, si suami nikah lg sorg. maka, jdlh madu 3.. bini tua brsekongkol dgn bni no.3 utk buat smpai kwn aku brcerai dgn si suami.. si suami trlalu sygkn bni muda sbb kaya..wlupn dh tua kerepot, tp sbb kaya, si suami snggup mgabaikn kwn aku.

Bni tua dh tukar semua harta si suami ats nama dia, si suami syg bni muda sbb bni muda dh jnji nk bg suami rm10k klo dia mati nti, nk bg si suami handle bisnes kdai mkn dia. Si suami selalu ckp kt kwn aku, "kau tu bukan bni aku. Bni aku kaya2 semua. X mcm kau, miskin" mmg kwn aku miskin. Rmh pn tggu msa nk roboh. Keje kdai mkn gaji rm20.00 sehari. Sbb tu si suami dh x bg duit belanja.

Tiap kali giliran brmalam kwn aku, hnya waktu mlm je si suami blik tdo dgn kwn aku. Wktu siang dia balik rmh bni tua. Tp bila tiba giliran bni tua dgn bni muda, usah kata jejak kaki, kwn aku nk tepon si suami pun x boleh. Alasan diberi, bni kesayangan dia x halal kwn aku ggu time giliran dorg..

si bni muda pula, tiap kali giliran kwn aku, setiap minit dia dok call kwn aku, ggu waktu2 brsama kwn aku dgn suami. Paling epik, tiap kali giliran kwn aku, bila tiap mlm sblum tdo, si bni muda ni dok tpn si suami smpai 4,5 pagi. Siap brsayang2, love u, love me..kwn aku kt sbelah, si suami buat x tau je. Bila turn giliran bni tua, bni muda akn pegi rmh bni tua, join skali tido bersama ber-3, brkongsi katil. bila giliran bni muda, dia dpt sorg je. bni lain xleh ganggu, waima bni tua.


nafkah zahir? X pyh ckp lh.. mntak duit belanja mkn pun, kne maki dgn si suami. klo bagi pun, rm3.00 je sampai seminggu. Paling bnyk rm10.00 utk seminggu. Rm190 utk sebulan trmasuk sewa rmh rm120.00, bil api, air rm50.00. Bila mntak lebih, kne maki.

 Ank2 dia bg rm1.00 je sorg utk belanja skolah seminggu.. yg aku x leh blah, si suami kwn aku tu bg ank dia rm1.00 sorg, kt kwn aku? 1 sen pon x bg..tp sruh aku bwk ank2 dia pegi mkn kt gerai2 tepi pantai..korg agak2 sape yg kne bayar? rm1.00 ape yg boleh dorg beli? Ikn celup tepung pn rm5.00. Bkn aku xnk belanja. Tp aku sndri pn time tu tgh sengkek..lgpn, aku xnk ajar sngt belanja dorg.

 Bkn aku x kesian, tp aku xnk suami kwn aku tu naik tocang bila dia tau aku asyk belanja ank bni dia mkn.
Dh rmai sruh dia brcerai dgn si suami. Tp dia xnk.. syg suami, 1 hal.. sbb utama dia xnk brcerai, dia x akn senang2 bg kemenangan kt madu2 dia. Dia akn lawan wlupn sakit.. madu2 dia mmg brniat nk sruh dia brcerai dgn suami. Tp kwn aku ckp, x semudah itu. madu2 dia nk buat kenduri pulut kuning klo kwn aku brcerai.. kwn aku ni jenis pantang brundur..


Sbenarnya aku pun sakit hati gk. Tp aku x leh nk ckp ape. Cma aku boleh nasihat, sruh dia brsabar, doa bnyk2, mnta petunjuk dr Allah..ini ujian Allah bg utk dia.. semoga kesabaran dia terbalas di akhirat kelak..







https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA kisah rumah tangga-suami gemar beraksi 2 in 1 bersama isteri tuanya dan denganku . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top