Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

" belum sayang, nanti ye sayang"patutla sayang2 dah dapat puki ....Untuk pengetahuan perempuan indon tu PELACUR

As Salam admin... Minta hide kan nmer saya...

Saya seorang suri rumah... Suami saya keje kerajaan... Anak kami dah 4 orang... Kawen dah hampir 13 tahun...
Suami saya biasa2 jer... Cukup sempurna pada saya... Tapi pada orang lain mungkin x.... Sampai ada yang gelar dia doraemon sebab fizikal dia...

Macam nie masalahnya....


Suami keje sebagai pemandu... Jadi selalu keje luar... Kadang kena stay 2@3 malam... Dari mula kawen sampai la tahun ke-7... Kami bahagia... Tahun ke-8 ... Dia g umrah bersama family dia.... Alhamdulillah... Saya impikan dia akan bimbing saya lebih baik.... 


Tapi sejak balik dari umrah.... Dia dah mula ikut kawan2 g jalan2 ke thailand @ indonesia... Ok... Saya izinkan sebab saya tahu dia pergi maner & dengan saper... Walaupun duit gaji dia cukup2 jer untuk tampung belanjer kami untuk sebulan...
Kisah nie bermula pada tahun 2015.... Bila dia balik dari keje... Tetiba ada pompuan call... Saya angkat.... Then saya tanya siapa... Dia kata kawan pejabat... Ok.. Pas tu saya cek no pompuan tu... No indon...


Saya desak... Dia cakap baru kenal... X pernah jumpa... Chatting jer... Ok fine... Saya x der bukti.... So saya maafkan dia... Dan dia pun janji x buat lagi....
Hubungan kami macam biasa lepas tu.... Bulan 11 2015 ... Saya sah mengandung anak ke-4 3 bulan... Suami saya nie bab anak2.. Rumah semua dia x kisah... Dia tau dia keje cari rezeki... So mengandung saya sendiri g check up... Apa semua.... Masuk tahun 2016 hidup kami macam susah sangat.... Duit x cukp... Nak beli barang baby pun x der duit... Saya kumpulkan maner barang baby yang lamer2.. Cuci... Kemudian nekad nak biz online... Bayangkan saya bersalin pun x der duit... Nasib keje gomen... Lau x nak byr bil pakai apa....


Kat sini mula ceritera nya... Saya macam diabaikan... Dalam pantang dia wat x tau.... Uruskan anak2 saya tetap buat..... Walaupun dalam pantang.... dalam pantang jugak saya drive hantar ambik anak balik sek... Alhamdulillah biz online saya menjadi... Dapat la saya duit poket.... Masa nie memang masih susah... Kadang dia x der duit... Saya bagi....


 Dia nak keje kena stay saya bagi duit.... Sampaikan daftar anak sek... Beli barang sek... Saya juga kuar duit... Bila tanya dia cakap x der duit... Habis anak2 nak sek pakai apa...
Akhir bulan 12 tahun 2016.... ALLAH nak tunjuk... Dia terletak fon kat saya.... Time tu jugak ada pompuan mesej " belum sayang, nanti ye sayang"
Terus saya pegang fon dia tanya dia apa pasword fon... Sebab dah x samer password yang saya tau....


Dia cakap dia x kan bagi... Dan dia cakap pompuan tu x der sapa pun... Sajer panggil sayang....
Huh..... Geram betul hati saya....
Tapi saya bab fon x payah nak kelentong.... Sorok la celah maner pon... Saya akan jumpa gak apa yang dia sembunyikan dalam phone tu.....
Malam tu saya selidik semuanya.... 


Esoknya saya dapat bukti... Yang dia dah terlanjur dengan budak indon.... Dari seberang... Buksn kat malaysia.... Siap ada gambar atas tilam.... Saya gaduh besar.... Saya cakap patut sayang2 dah dapat puki.... Untuk pengetahuan pompuan indon tu PELACUR ... dan suami tahu tentang pekerjaan pompuan tu... Kemudian saya dapat tau dia sanggup berhutang ngan along sebab nak guna duit jumpa betina tu.... ALLAH.... hancur sangat hati saya..... Saya pergi jumpa mak ayah dia cerita semua....


Dengan x bagi saya duit..... Ingatkan sebab x cukup... Rupanya dia belanjakan ke betina tu.... Saya nie jenis sabar... Saya bagi dia peluang citer... Ok dia ngaku dah terlanjur... & ngaku salah dia... Dia minta maaf & janji berubah... Dia cakap di dah hbs dkt 5k kat betina tu.... ALLAH sedih dgr.... Yg sy bersalin x der duit.... Mkn semua x cukup... Duitnya dia bagi betina tu.... Sekarang nie dia minta saya bagi dia peluang terakhir... Dia nak berubah.... Tapi sakarang dia x mampu nak bayar duit along yang dia pnjm.... Gaji dia pun x cukup nak tanggung belanja kami...


Memang saya dah maafkan dia... Tapi saya x kan lupa apa yang berlaku.... Lepas kejadian tu... Saya paksa dia buat ujian HIV... Nasib negatif... Saya cakap kat dia.... "ALLAH tunjukkn semua nie kat saya... Sebab ALLAH masih sayang awak... Nak awak bertaubat... Nak awak insaf.... Kembali kepada jalan nya..... Kalau ALLAH dah tutup pintu taubat untuk awak.... ALLAH x kan tunjuk semua nie..."


Saya sayang sangat suami saya... Saya bagi dia peluang.... Tapi ini yang terkhir...
sekarang suami dah mula berubah... Dah mula dekat dengan ALLAH.... dah jarang keje luar... Habiskan masa dengan keluarga.... Saya slalu pantau betul x dia g keje... Dan saya paksa dia tukar no phone... No yang lmer saya pegang...
Tu la kisah saya.... Saya kongsi untuk isteri2 diluar sana buat pilihan & keputusan yang betul.... X guna nangis... Kena kuat... 


Selagi mampu bertahan.. Bertahan la... Memaafkn tu akan membuatkn hati kita tenang.... Waktu resah... Mengadu la pd ALLAH... minta pertolongan nya...

Terima kasih admin



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA " belum sayang, nanti ye sayang"patutla sayang2 dah dapat puki ....Untuk pengetahuan perempuan indon tu PELACUR . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top