Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

aku tak pegang anu tapir itu,cuma gosok perut sahaja








Gara-gara memuat naik beberapa keping gambar di Facebook, seorang gadis tidak menyangka gambarnya itu menjadi viral dan dikecam netizen.


Gambar gadis yang menggunakan nama Hazreen Syafiela berbaring disisi seekor tapir jantan menimbulkan kemarahan ramai kerana dianggap lucah dan tidak sesuai dengan imejnya sebagai seorang muslimah.


Memetik Amazingnara.com, Hazreen turut merasa kesal kerana gambarnya itu telah disalah anggap hingga teruk dimaki hamun oleh netizen.

Marah betul korang dengan gambar aku. Ni antara yang sempat screenshot. Gambar tu viral pun aku terkedu. Tak terfikir pun sampai viral, haih.


Anyway, sedikit sebanyak, let me explain you this. Gambar tu bukanlah niat nak pegang anu tapir tu pun, cumanya tapir ni kena gosok-gosok laa perut dia area situ baru dia boleh feeling baring-baring.


Sesetengah kucing dan anjing pun macam tu. Weiii, ular pun bila gosok-gosok depa lena,so hang tak tau hang diam dok buat belen pa dia?


Korang tak tahu kan, so dah puas ke belum maki aku?


Kalau fikiran asyik pikir ke situ, walhal tangan aku bahagian perut tapir tu je, so bukan salah aku laa untuk pemikiran korang yang macam tu.tulis Hazreen di Facebook miliknya.





https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA aku tak pegang anu tapir itu,cuma gosok perut sahaja. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top