Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Suami lebih pilih block saya di wassap daripada block ex dia di fb.. Saya rasa taraf diri saya sebagai seorg isteri x kuat




As'salamualaikum warga krt.. 

Saya dan suami sudah setahun berkahwin dan masih belom dikurniakan zuriat.. Baru2 ni saya check fon suami, saya perasan suami masih stalk ex gf dia di fb.. First sy tanya tapi suami tak mengaku, bile saya tunjukkan bukti, baru lah suami mengaku.. 

Yang buat saya betul2 marah kenapa suami tipu saya.. Saya suruh suami block fb ex dia,saya x nak nanti jadi makin rumit, tapi dia x buat.. Tu yang membuat saya semakin terasa hati.. Hubungan saya dan suami dingin.. Sekarang suami saya block saya di wsap.. 

Suami lebih pilih block saya di wassap daripada block ex dia di fb.. Saya rasa taraf diri saya sebagai seorg isteri x kuat dibandingkan ex gf suami saya.. Saya buntu 😢



kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Suami lebih pilih block saya di wassap daripada block ex dia di fb.. Saya rasa taraf diri saya sebagai seorg isteri x kuat. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top