Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

sedih melihat mak bersuamikan suami penangih dadah, kaki judi dan tegar meminjam along




salam admin..tolong hide profile..tq admin..
masalah saya ialah mak saya dengan suami die..dieorang dah kawin 5tahun..sepanjang dieorang kawin suami die buat mak saya macam hamba, kuli..die selalu pukul mak sampai lembik tapi mak saya diamkan je..lelaki tu pulak pukul mak saya bile kiteorang adik beradik takde kat umah..


sekarang ni masalah makin teruk bile lelaki tu suruh mak saya pinjam along guna nama mak saya..pastu along sibuk cari mak saya..last2 kiteorg pinjam duit sedara untuk bayarkan sebab risaukan keselamatan mak..


bile dah bayar kiteorang baru dapat tahu yang lelaki tu pinjam along lagi guna nama mak saya lagi sampaikan cagarkan kereta..

lelaki tu amik dadah..die xbekerja..bile die xde duit die suh mak saya mintak kat kiteorang duit untuk beli dadah& isi minyak kereta..sedangkan die yang guna kereta tu bukan mak saya..die pernah tinggalkan mak saya tepi jalan suruh balik jalan kaki..bile kiteorang xnak bagi die duit die sanggup suruh mak saya pergi pinjam kat sape2 je even mak saya xkenal orang tu..pernah die nak isi minyak tapi mak saya xde duit die suruh mak saya g pinjam duit kat wanita yang tengah isi minyak..sedangkan kat tangan die ade duit tapi di sebabkan nak beli dadah die xnak guna..


sekarang ni mak saya dah xduduk dgn adik lelaki..saya duduk dengan ayah saya dari kecik..adik lagi 2orang dah kawin..sorang duduk dengan mentua..sorang duduk sendiri..kiteorg xtahu mak tinggal kat mane..handphone pun xde lelaki tu jual..kadang2 mak ade datang jumpe kiteorang tapi kejap je sebab nak duit xsempat saya nak tanya lebih2..setahu saya mak xde tempat tinggal dah sebab xleh bayar sewa..bile suruh duduk skali dengan adik mak xnak..
yang saya xpaham kenapa mak saya xnak tinggalkan lelaki tu bile kiteorang suruh tinggal kan..mak asyik cakap kesian dekat lelaki tu..nape die xkesian kat diri die sendiri??saya betul2 pelik&xpaham..mak memang xnak tinggal suami die even suami die pukul die&buat die macam hamba,kuli..ade orang cakap suami die guna2kan mak saya sebab tu jadi bodoh je ikut..


sekarang ni saya takut die suruh mak saya jadi peminta sedekah&lacurkn diri mak saya je sbb nak duit..saya takut&sedih sgt..mak saya dah tua..dah penat kiteorang adik beradik&sedara mara nasihatkan mak tapi xberhasil..kiteorang dah xtahu nak wat pe..
tolong la bagi cara untuk bantu saya..xsanggup dah tengok mak saya jadi macam tu..makin kurus,sakit..saya dengan adik2 ada buat keputusan nak suruh along tu amik kereta tu sebagai bayaran yang mak pinjam..biarla xde kete tu pun sebab ade pun bukan mak yang pakai dari takut suami die guna kereta tu untuk merompak,samun..lagi pun kete tu dah buruk(kete 2nd hand)..selalu rosak..


kiteorang nak buat report tapi xtahu nk buat atas alasan ape..kalau alasan pukul mak saya mesti xnak ngaku..klu sebab dadah die isap je..boleh ke?sedangkan kiteorang xtahu dieorang duduk mane..nak bawak mak berubat dah xtau mane lagi nak berubat sebab mak xnak ikut..



tolong bagi cara,cadangan@ape2 je supaya mak saya bukan bersama lelaki tu lagi..bukan niat saya nak rosakkan umah tangga mak saya tapi xcukup la mak saya terseksa,menderita dengan lelaki tu..tolong saya..
terima kasih..mintak maaf cerita agak panjang..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA sedih melihat mak bersuamikan suami penangih dadah, kaki judi dan tegar meminjam along. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top