Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ISTERI DILEMA- adik ipar gemar berkemban dalam rumah selepas mandi dan dia hanya memakai baju tanpa seluar ketika suami dirumah

Salam wrga KRT,


Saya sudah berkahwin, dan adik perempuan suami berumur 17thn tinggal bersama kami.. 



Masalah sekarang ni, adik ipar saya ni suka sangat berpakaian yang agak seksi/ menjolok mata bila duduk di dalam rumah.Kadang2 memakai singlet & berseluar pendek.

Selepas mandi bekemban ke sana sini.Ada satu hari saya balik dari kerja, dia hanya memakai baju sahaja tanpa memakai seluar.. Agak terkejut saya.. 

Walaupun suami saya dan dia adik beradik, tapi macam x selesa pula jika suami saya terpandang atau tertengok benda yang x sepatutnya. 


Saya dah tegur dan nasihatkan adik ipar banyak kali, tapi tetap buat perkara yang sama.. Saya dan suami pernah bergaduh di sebabkan ini.. Adakah saya yang terlalu berfikir negatif / berlebihan / emosi lebih?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA ISTERI DILEMA- adik ipar gemar berkemban dalam rumah selepas mandi dan dia hanya memakai baju tanpa seluar ketika suami dirumah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top