Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Apa buruk dan baiknye tinggal serumah dengan madu?kerana suami baru bernikah




Salam...hide profile saya

Saya isteri anak 2.4yr dan 1yr.dah berkahwin selama 15 tahun.lambat rezeki anak.kami tinggal bersama orang tua.

Suami saya nak kawin lagi.suami baru start keja awal bulan ni setelah 5bulan xkeja.suami kenal dengan girl ni sejak saya dalam pantang anak first.kantoi dengan saya sehingga pantang 5hari anak no 2.minta bagi peluang.ok saya bagi peluang.suami ngaku dah terlanjur.


Sehingga bulan 4 2016 suami keluar dari rumah dan saya contact girl ni memang suami same.girl xbagi saya bercakap dengan suami.dorang tingggal serumah.
Bulan 9 suami balik kat saya semula.ingatkan serius nak kembali bersama tapi minta izin nak kawin lagi.dari bulan 4 sampai bulan 9 girl tanggung suami.girl ni bekerja dan saya suri rumah.


Saya izinkan kawin tapi ceraikan saya.dia xnak.malah suami nak cari rumah lain dan ajak saya tggal serumah dengan girl ni.
Saya memang nak kuar dari umh org tua nak hidup sendri.itu yang dia janji lepas kantoi.nak bawa saya dan anak2 tinggal same dengan bini baru.saya x sanggup.katanye mampu adil dengan gaji 3k.


Bila saya kata xnak ikut cakap saya degil xdengar kata suami.dan dia suh saya try dulu hidup serumah.kalo x ok baru boleh dia lepaskan saya.owh ye umur suami 40 dan saya 38.suami xde simpanan.xbeli umah.hanye sebuah kereta.


Apa buruk dan baiknye tinggal serumah dengan madu??nak berpisah secara baik..dah penat pikir hal suami.saya nak fokus besarkan anak2.

Tq admin siarkn kisah sy

page-kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Apa buruk dan baiknye tinggal serumah dengan madu?kerana suami baru bernikah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top