Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

TUNANG PANAS BARAN-saya dah pernah kena heret, kena baling, muka kena hempas (sampai cermin mata saya patah)

assalam admin. mohon hide profile saya. saya anak perempuan tunggal tapi saya x rapat dengan mak ayah saya sebab diorang memang x manja kan saya. saya selalu sorang2 kalau saya ada masalah pun saya selalu pendam sorang2 sebab saya xda sapa2 yg saya rapat.



 saya kenal ngan tunang saya 2 tahun lepas. lepas kenal ngan dia baru lah saya rasa happy sangat sebab saya boleh kongsi apa2 dengan tunang saya tu. tunang saya suka manjakan saya dengan shopping, keluar makan sedap2, pastu dia suka sangat beli kan saya hadiah macam2.

 kawan2 tengok saya memang jeles sebab diorang cakap saya beruntung dapat tunang macam tu.

tapi xda sapa yg tahu selama saya dengan tunang saya tu saya dah pernah kena heret, kena baling, muka kena hempas (sampai cermin mata saya patah), kena cekik pastu julang ke atas (sampai kaki saya x cecah lantai), kepala saya kena hentuk sampai benjol, tunang saya pernah marah saya sampai dia duduk atas saya (supaya saya x boleh lari). 

kata-kata makian, ugutan, panggil saya betina, babi. pernah gaduh dalam kereta sampai tunang saya tumbuk cermin hadapan kereta sampai pecah. pernah sekali gaduh tunang saya tumbuk pintu rumah sewa saya sampai pecah sebab saya taknak keluar jumpa dia. untuk. pengetahuan semua, kami x sering bergaduh sebab saya mmg sebolehnya nak elak...sebab bila dah gaduh macam tu lah jadi nya.


dia bila baik, baik sangat. bila jahat, jahat sangat. sungguh. makan minum saya waktu study dulu memang banyak dia yg tanggung. Pakaian saya, barang mandi saya semua dia belikan. bila saya cakap xpayah lah belikan saya semua tu dia mengamuk. Pastu gaduh. Saya x faham lah.


bila saya cakap nak putus dia cakap saya macam2, dia ungkit semua pemberian dia x cukup kah??. cukup je, malah lebih lagi. Malah dia x perlu pun bagi semua tu kat saya sbb belum tanggungjawab dia lagi.

 tapi panas baran dia tu saya mmg betul2 x tahan. dia cakap dia bagi saya macam2 sebab dia sayang sangat2 kat saya, tapi pukul saya. saya pun mmg sayang kan dia, tapi belum kawin dah berani buat saya macam ni. saya buntu.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA TUNANG PANAS BARAN-saya dah pernah kena heret, kena baling, muka kena hempas (sampai cermin mata saya patah). TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top