Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami kaki tengok pic l6c8h video l3c8h dan ada tumbler and twitter khas untuk l8c9h..apa patut saya buat?

Salam semua.. nak tanya apa perlu buat dgn suami kaki tgk pic lucah video lucah?? Suami saya ada tumblr and twitter khas untuk lucah..

 sampai dia letak no hp and id wechat untuk sesiapa sanggup layan seks dengan dia.. saya sendiri isteri dia tengah sarat preggy tunggu hari untuk bersalin pun dia x endahkan.. saya sendiri dia tak sentuh 😂.

 Saya kesian dengan ank2.. cz suami balik kerja.. sibuk dengan hp sampai nak tido.. suka bawa diri penjuru2 sudut untuk layan hp2 dia.. kalau dia tak berubah.. saya nekad.. habis berpantang saya nak minta cerai..

 sebab boleh di katakan.. hampir 90% perbelanjaan rumah sy tnggung termasuk anak2.. dapat laki pulak kaki seks tp dengan org lain.. lagi suka tatap yg haram dari yang halal.. saya tak tahan hidup dengan lelaki yang still nak enjoy tak tahu tanggungjawab sendiri.. 

sy dah bg peluang berkali2 dan kami sudah berkhawin hampir 10tahun.. anak nak masuk 3 org.

. tapi dia tetap tak berubah.. 3 hari lepas saya bermimpi arwah ibu suami datang kepada saya.. usap perut dan cium dahi saya.. suruh saya bersabar dan bertahan dengan suami.. minta saya cekalkan hati dan tabahkan diri.

. apa patut saya buat?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA suami kaki tengok pic l6c8h video l3c8h dan ada tumbler and twitter khas untuk l8c9h..apa patut saya buat?. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top