Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

“AYANG BENCI ABANG. BENCI SANGATT, !!BENCI SANGAT2!!, DAH LAMA AYANG BENCI ABANG!!!kenapa dia pergi cari benda HARAMJADAH tu!!


hide profile

Untuk pengetahuan, suami dalam proses pemulihan dan berusaha untuk bersih daripada najis dadah, dia mohon sokongan daripada saya.. saya bagi 100% sokongan.. Alhamdulillah suami saya dah xtinggal solat, dah xkuar rumah.. dia minta berehat selama sebulan.. untuk betul2 pulih… (adakah dalam dalam proses pulih dia akan sakit perut, sakit2 badan ker?? – minta pandangan…


Suami juga seorang yang bertanggung jawab.. semua kerja rumah.. uruskan anak, kemas rumah, jemur kain semua dia buat, kecuali lipat kain memang dia xpandai..
saya tahu dia sayang saya dan anak.. dan xsanggup kehilangan kami


Tapi sejak akhir2 ni hati saya makin hari makin benci pada suami.. selalu terfikir dia akan mengulangi lagi perbuatannya, kenapa dia susahkan hati saya, kenapa dia pergi cari benda HARAMJADAH tu!! . sekarang dia dalam pengawasan di AADK.. selama 2tahun( pertama kali di sabitkan kesalahan) dan mengaku baru terjebak selama 2 tahun kebelakangan ni. Saya dah banyak berkorban tuk dia.. . saya dah penat.. saya benci dia.. saya xdapat terima dia terjebak dalam kancah dadah
Saya malu pada masyarakat, pada keluarga.. 


Pagi tadi saya minta dia ceraikan saya.. saya naik hantu saya cakap “AYANG BENCI ABANG. BENCI SGTT, !!BENCI SGT2!!, DH LAMA AYG BENCI ABG!!!saya mintak talak 3! (suami sya beristifar, tenangkan saya).. tadi bru call pejabat agama untuk tuntut fasakh.. patut kah saya teruskan dengan niat saya.. atau bagi peluang lagi.. jauh dari suduthati.. sisa2 sayang masih ada.. dan sya xsanggup pisahkan anak saya dengan abah dia.. anak saya terlalu manja dengsn suami saya, suami saya memang takut penceraian sebab dia pernah kata, dia akan mati kalau dipisahkan dengan anak..anak nyawa dia.. nyawa saya jugak… 

Patutkan saya terus bg sokongan pada dia untuk pulih atau bercerai shj? Sy bimbang dia akan mengulangi lgi..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA “AYANG BENCI ABANG. BENCI SANGATT, !!BENCI SANGAT2!!, DAH LAMA AYANG BENCI ABANG!!!kenapa dia pergi cari benda HARAMJADAH tu!!. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top