Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ibu mentua sihir anaknya sendiri kerana xnak anak2 lelaki dia berkahwin dia nak anak bujang dia membujang sampai ke tua






Assalamualaikum .saya ade cerita yang nak dikongsi dan minta pendapat .Alhamdulillah saya dah berkawin 2 tahun .dan dikurniakan 2orang anak .sekarang dalam tempoh berpantang .baru bsalin anak ke 2 .

dari Awal perkahwinan memang mil xrestu perkahwinan kami .alasannya dia xnak anak2 lelaki dia berkahwin .dia nak anak bujang dia membujang sampai ke tua .sampai sekarang mil berusaha pisahkan kami .untuk pengatahuan saya duduk di rumah mil dari awal perkahwinan .makin lame saya duduk sini .makin pelik saya tengok perangai suami .saya ade juga pergi berubat di kampung .

rate2 saya pegi berubat ramai yang mengatakan suami saya disihir oleh ibunya untuk lupakan anak dan istri .untuk pisahkan kami .mil memang xboleh tengok anak2 dia bahagia .setiap kali saya ajak suami balik umah mak saya .mesti mil pesan jangan lame2 .baru2 ni saya pantang di rumah mak saya baru seminggu .dah di ajak balik (kalau nak diikot plan saya nak pantang sebulan kat umah mak) 

.alasan mil bosan xde cucu .sedangkan bila cucu ade depan mate .ade je bende nak dimarah anak saya .budak kecikkan .ape lah dia taw .belum ade akal lagi .perlu ke marah2 setiap kali budak tu buat salah ?dan alasan mak saya dah ade 2orang cucu(anak kakak) .jadi ???mak bapak saya xde hak ke nak jaga cucu dia yang 2orang ni lame sikit ?mil buat anak2 saya macam ade sorang nenek dengan sorang atok je .seolah2 saya ni macam xde mak bapak pulak .setiap kali balik umah mak .mesti xbagi lame2 kat sane .bile mengadu dengan suami .saya yang kena balik 

.ape perlu saya buat sekarang ni ye ?semalam saya nampak time mil masak nasi .dia ludah dekat beras yang dia tengah basuh tu .saya langsung xmakan nasi tu .kebanyakan tempat berubat yang saya pegi pon ramai yang cakap suami dah di bagi makan bende2 kotor .tujuan nya untuk panaskan rumatangge kami dan xbagi suami cari rumah sendiri .tolong lah saya .hampir meroyan dibuat nya bile pk kan masalah ni



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA ibu mentua sihir anaknya sendiri kerana xnak anak2 lelaki dia berkahwin dia nak anak bujang dia membujang sampai ke tua . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top