Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

benda nie semua kantoi 28/9/2016 sejak tu saya jatuh sakit teruk sampai hilang selera makan selama seminggu , batuk teruk sampai 2minggu

assalamualaikum warga KRT 😔 Saya taktahu nak mula dari mane 😔 kisah hitam bermula pd 25/9/2016 hari ahad . 

pada bulan 9 tu saya keje keras isnin sampai khamis saya keje 8jam , jumaat sabtu ahad saya keje 12jam . suami saya tak bekerja dah 5bulan . saya sorang je yang keje . kami takde anak lagi . tuhan tunjuk satu persatu pada saya 😔 saya tak sedap hati sebab selalu suami saya pakai beg sandang setiap hari pada bulan 9 tu sedangkan dia tak keje sebab saya tahu suami saya pakai beg sandang ketika berkeje sahaja ataupun ade hp canggih je dia akan pakai . satu hari tu saya tergerak hati sportcheck beg tu dan saya terjumpa hp canggih dalam beg tu lalu saya curi hp tu untuk tahu isi dalam simkad tu. 

sayang nya hp tu ade password saya takdapat buka hp tu tapi , saya buka simkad tu dan masuk ke hp saya , wasap saya tukar ke no yang suami beli diamdiam tu , ya allah semua perempuan wasep suami saya . dengan semua perempuan tu dia kata single . dia tabur fitnah kata saya mengongkong dia 😔 hakikatnya saya takpernah control hidup dia. sebelum kantoi hp canggih tu suami saya pakai hp 3310 je .

 saya sangka dia setia dengan saya , saya sangka dia sayang kan saya . saya percaya kan dia 100% . benda nie semua kantoi 28/9/2016 sejak tu saya jatuh sakit teruk sampai hilang selera makan selama seminggu , batuk teruk sampai 2minggu , demam pun kejap surut kejap naik , sampai saya terase macam kena tamparan hebat dalam hidup saya . msj 1 , pengakuan budak perempuan tu umor 19tahun . 

gambar 2 , semalam perempuan tu screenshot msj suami saya pada dia dan hantar pada saya sebab perempuan tu sangka suami saya dah baik dengan saya. ye sejak kejadian tu saya maafkan suami dan terima dia lagi . saya kalau boleh taknak penceraian berlaku . saya anggap nie semua ujian untuk saya . sekarang saya duduk dirumah mak saya . 

suami saya marah kan saya sebab saya ambil kembali moto saya . saya ambil moto saya balik sebab taknak dia bawa betina lain naik moto saya . saya masih bagi peluang sehingga orang sekeliling kata saya nie bodoh sebab masih menerima dia 😔 hakikat saya sayang dia . saya taknak satu keburukan menutup semua kebaikkan pada diri dia . suami saya bukan tak baik , semua keje ruma dia yang buat sebab dia tak keje .

 kalau saya tak sempat iron baju keje , dia tolong iron kan . senang minta tolong la dengan dia . silap dia hanya lah kaki perempuan sekarang dan malas bekerja . umor suami dah 35tahun . saya baru 23tahun . saya hanya pk kan setiap manusia boleh berubah 😔 sebab tu saya takmahukan penceraian . sekarang saya bagi masa untuk dia fikirkan semua nieh .



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA benda nie semua kantoi 28/9/2016 sejak tu saya jatuh sakit teruk sampai hilang selera makan selama seminggu , batuk teruk sampai 2minggu . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top