Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

.saya ingat lagi malam pertama kami, sebelom tidor husband cakap kat saya "SEMUA SELUAR JEANS YANG ADA BUANG"

Salam admin dan warga krt...tolong post dan hide profile saya ye admin...saya dah berkahwin 3 bulan yang lepas...

kami kawin atas dasar suke same suke...kami kenal 5 bulan je...lepas tu husband ajak nikah...husband saya ni boleh di katakan gangster...tapi alhamdulillah husband tak penah lagi naik tangn kat saya...sebab bila husband naik angin saya akan diam...masalah sekarang ni husband tak bagi saya nak pakai seluar jeans/slack or whatever bila keluar dengan dia...


dia suruh saya pakai kain/baju kurung dan seangkatan dengan baju2 macam tu la...saya jadi pelek kenapa husband tak bagi saya pakai seluar...sedangkan dia seorang ganster...saya ingat lagi malam pertama kami, sebelom tidor husband cakap kat saya "SEMUA SELUAR JEANS YANG ADA BUANG"saya jadi terkedu tak terkata apa..

.saya bukan tak boleh nak pakai macam yang husband nak tapi take time la...slow2...mane boleh terus berubah secara drastik...

dah la saya ni kasar orang nya...berdosakah saya kiranya saya terus memakai seluar walaupun husband tak bagi??? Adakah saya akan di anggap isteri yang tidak taat pada suami??? Terima kasih

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: lawak

TERIMA KASIH SUDI BACA .saya ingat lagi malam pertama kami, sebelom tidor husband cakap kat saya "SEMUA SELUAR JEANS YANG ADA BUANG". TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top