Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami sendiri mencium dahi pelajar perempuannya yang berstatus anak angkat selepas solat.


 sekadar gambar hiasan 

Assalamualaikum... admine tolong hide profil saya ada kawan berumur 30tahun berkahwin setahun lebih belum mempunyai anak.dia bekerja sebagai guru d berlesen d syarikat swasta..

 hari ini mereka mengadakan majlis makan bersama2x pelajar ,suami ajak semua pelajar solat ,dia x solat sebab hal perempuan,hari itu dengan mata dia sendiri melihat dari papan whiteboard kelas bila suami sendiri mencium dahi pelajar perempuannya yang berstatus anak angkat selepas solat.

benda itu berlaku apabila smua pelajar lain keluar ...dia nampak bayang2x perlakuan mereka .ya allah hanya tuhan sahaja tahu bagaimana perasaan kawan saya waktu itu hancur luluh hati .

. sebagai isteri.sebelum ini dia pernah ternampak pelajar itu bersihkan sisa makanan di dagu suami kawan saya, tapi dia abaikan sahaja ingat hanya status murid dan guru ,arini dia betul2x terkilan atas perbuatan suaminya.. besar betul dugaan kawan saya .bila kawan saya tanya pertama dia x mngaku at last baru mngaku alasan sebab pelajar itu sujud mencium di kakinya ..

apa hak suami kawan saya untuk mencium dahinya dia bukan muhrimnya... pendapat kawan2x bagaimana.. plz berikan kawan saya kekuatan melayari bahtera perkahwinan ini.. kawan saya ingat slepas 5 tahun mengenalinya cukup menguatkan hubungan mereka..

 kepada lelaki d luar saya fikirlah bezakan mana halal dan haram,isteri ada perasaan mereka cukup memendam tapi kalau terlalu pendam akhirnya hubungan jadi rengang..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami sendiri mencium dahi pelajar perempuannya yang berstatus anak angkat selepas solat.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top