Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

2 pelajar perempuan sekolah menengah rogol lelaki OKU bergilir-gilir

Medan – Dua remaja wanita yang merupakan pelajar sekolah menengah ditahan selepas didakwa merogol seorang remaja lelaki OKU berumur 19 Tahun.

Remaja lelaki yang menurut orang tuanya mengalami masalah lembam OKU menjadi alat seksual yang dilakukan dua remaja ( jiran) ketika ketiadaannya dirumah. Katanya ketika membuat laporan bersama anaknya di balai polis Deli tua medan semalam.



Menurut cerita mangsa, kejadian itu bermula ketika kedua suspek mengajak mangsa kerumah mereka untuk bermain, setibanya ditempat kejadian kedua remaja berkenaan terus menyerang mangsa dengan membuka baju dan seluar mangsa.

Dalam kejadian itu mangsa cuba mengelak namun gagal melawan hingga kedua-dua remaja itu melepaskan nafsu yang sudah sampai kemuncaknya secara bergantian.

Tidak hanya itu adengan seksual yang mereka lakukan juga turut dirakam menggunakan handphone.

Takut mangsa mengadukan kejadian tersebut kepada ibunya, kedua-dua suspek memujuk mangsa agar tidak menceritakan kejadian tersebut kepada orang lain jika ingin bermain seperti itu lagi.

Namun entah mengapa ketika ibu mangsa sampai kerumah, mangsa menceritakan kepada ibunya bahawa dia sebenarnya telah berkahwin dengan dua kekasihnya dan sudah melakukan hubungan intim seperti suami isteri.

Ibunya yang terkejut terus memujuk anaknya untuk bercerita mengenai kejadian sebenar sebelum melaporkannya kepada pihak polis.

Pihak polis Deli Tua Hizar Siahaan yang diwakili oleh Rolly mengesahkan kejadian dan menahan kedua-dua suspek untuk di ambil tindakan.

Siasatan awal dirumah suspek mendapati terdapat beberapa majalah dewasa mengandungi bahan lucah dan beberapa DVD porno.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA 2 pelajar perempuan sekolah menengah rogol lelaki OKU bergilir-gilir. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top