Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

isteri dah pernah buat projek demgan laki lain. . Bukan sorang je tapi dah berapa laki yang dia buat . Dah kawen baru saya tahu

Assalammualaikum admin , tolong rahsiakan profile saya ye admin. Saya nak cerita kisah kelurga saya. Semua yang saya nak cerita ni kisah benar . Saya taktau nak mulakan cerita macam mana . Tapi saya cube . Dulu saya dengan abang kandung saya akrab sangat . Gelak2 . Gurau2 .

 Tapi sejak muncul nya kakak ipar saya dia dah tak macam dulu . Dia dah lain sangat . Dia lebih dengar cakap kakak ipar saya . Kakak ipar saya hasut dia macam2 . Sampai dia sanggup pukul dan marah saya. Kakak ipar panggil saya perempuan jalang tapi abang saya diam . Dan dia lebih bela isteri dia . Isteri dia hasut semua ahli keluarga saya bia benci saya. Makcik2 saya pun dia cerita macam2 . Sampai dorang tarik muka kat saya . 

 Kakak ipar saya takboleh tengok saya lebih . Sampai baju2 yang saya selalu pakai pun dia ambik. Apa yang saya beli dia ikot beli . Saya niaga online jugak . Barang2 saya yang niaga online pun dia ambik . Bila saya nak ambik blik. Dia kata barang tu dia punya . Saya ingat dia ambik barang2 tu dia pakai tapi dia bagi kat family2 dia. Saya rasa sedih sangat sebab saya carik duit tolong family saya beli barang dapur . Bayar api air dari saya niaga online. Tapi dia buat saya macam ni . Bukan sikit dia ambik barang2 saya . Separuh dari barang niaga saya dia ambik 

. Asalnya ibu saya memamg tak suka sangat dengan kakak ipar saya . Tapi sebab abg saya paksa2 mak saya setiap hari suruh kawenkan jugak dia dengan kakak ipa saya . Mak saya pun lama2 kawen kan jugak daripada dia buat yang xelok . Tapi lepas seminggu dia kawen . Saya terjumpa buku nota yang abang saya tulis . Dia kata isteri dia dah pernah buat projek demgan laki lain. . Bukan sorang je tapi dah berapa laki yang dia buat . Dah kawen baru abang saya tahu . Tapi nak buat macam mana . 

Abang saya redha jelah . Sebab dia yang nak sangat kat perempuan tu . Tapi yang saya takboleh terima sangat . Dia pemalas . Makan tidur . Xpena kemas rumah . Xpena masak . Bila mak saya tegur dia. Dia sepak terajang mak saya . Dia maki2 mak saya. Kakak ipar jenis apa dia tu . Saya rasa menyesal sangat ada kakak ipa yang macam itu . Sampai sekarang dia masih contact dengan jantan2 lain tanpa pengetahuan abang sya. Saya nak bagitau abang saya tapi saya takde bukti .tapi setiap kali dia chat saya nampak . 

Bila abang saya balik keje dia padam smua chat2 tu . Dan dia pernah cakap pakcik dia bomoh . Bila dia balik ke rumah mak dia . Dan bawak anak2 dan suami dia kesana . Abang dan anak2 dia jadi macam orang bodoh . Anak dia sampai takkenal saya .ibu dan ayah saya. Padahal anak2 dia rapat dengan kita orang . Saya xtau apa yang dia dah buat . Dia selalu ajak abang saya tinggal disana. Tapi abang saya taknak . 

 Sebab mak dia jadikan abang saya kat sana macam hamba . Saya taktahu nak buat apa lagi untuk selamatkan abang dan anak2nya dan family saya jugak . Sebab kakak ipa saya pandai bermuka2 . Ade tak sape2 boleh bagi saya pendapat untuk saya selamatkan orang2 yamg saya sayangg . Saya dah xtahan dengan kakak ipa saya.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA isteri dah pernah buat projek demgan laki lain. . Bukan sorang je tapi dah berapa laki yang dia buat . Dah kawen baru saya tahu . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top