Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

usia perkahwinan kami sudah lama 13tahun dah,gaji dia xpenah ada.. kad bank dia ahlong yang pegang sebab dia ada buat pinjaman dulu

sekadar gambar hiasan

assalamualaikum krt..
tolong hide kan profil saya..

saya rasa semua wanita idamkan suami yang penyayang ..mengambil berat hal kita dan anak2...saya juga begitu..saya inginkan suami yang boleh mendidik saya.

.sama2 solat..sama2 mendidik anak..tapi suami saya abaikan semua tanggungjawab dia..setahun sekali pun saya xpenah nampk dia solat...dengan anak2 pun suka tengking..dan herdik..suami saya seorang yang panas baran..tidak boleh bawa berbincang..

klu saya nak bersuara apa2 pendapat,baru 2-3patah perkataan saya ditengking..usia perkahwinan kami sudah lama 13tahun dah..tapi suami xpenah berubah..saya bersabar selama ini kerana pikirkan anak2.

.nafkah pun suami abaikan ...sewa runah..belanja rumah..duit sek anak bil2 semua saya yang tanggung..saya tidak bekerja..hanya lah seorg peniaga online sambilan ja..dengan untung dari biz on9 lah saya menyara suami dan anak2..suami saya seorang pegawai kerajaan ..gaji dia xpenah ada..

kad bank dia ahlong yang pegang sebab dia ada buat pinjaman dulu ..dah masuk 6tahun dah kad bank xada kat dia..saya dah penat nak tanggung semua nya...boleh x pembaca krt semua bagi komen yang bernas apa patut saya lakukan..saya perlukan komen yang baik2 tolong jangan kecam saya
terima kasih



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA usia perkahwinan kami sudah lama 13tahun dah,gaji dia xpenah ada.. kad bank dia ahlong yang pegang sebab dia ada buat pinjaman dulu. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top