Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

sampai ke hospitl bahagian wad kecemasan doktor tanye masalah saya dan scan baby saya jantung nye macam berdenyut

Assalamualaikum info ibu hamil usia kandungan saya masuk 4 bulan 3 hari .Pada 7 mac 2017 tepat 2.00a.m saya terasa nak buang air besar tapi saya tengok darah yang keluar saya terus ke hospital,

sampai ke hospitl bahagian wad kecemasan doktor tanye masalah saya dan scan baby saya jantung nye macam berdenyut ,dia nasihat kan saya klu keluar darah macam ati ayam datang semula ke hospital dan doktor berpesan pada nurse suruh mintak saya pergi farmasi esok paginye untuk bli pil kuatkan rahim sebab di hospital ubat tu dah habs.

.sampi saje di rumah saya tido tapi around 4am perut saya sakit dan berlaku pendarahan yang xhenti2..kemudian suami pimpin saya ke tandas untuk bersihkan darah tersebut..saya rasa nak terkencing tapi rasa benda nak terkeluar macam belon dan meletup pecah keluar lah air beserta darah.

.kemudian waktu berdiri untuk bersihkan darah suami ternampak kaki baby dan saya mencangkung semula,rasa macam sesuatu nak keluar suami tadah menggunakan tapak tangan,dan betapa sedih nya hati ni bile yang keluar tu sebujur tubuh kecil yang kaku dan xbernyawa..

suami yang sambut baby saya tu dan letak di dalam bekas untuk di bawa ke hospital ..saya dah reda dengan apa yang berlaku pada saya..saya mohon ibu2 semua dapat doakan kesihatan saya dan semoga rezeki saya akan ada untuk masa akan datang..amin



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA sampai ke hospitl bahagian wad kecemasan doktor tanye masalah saya dan scan baby saya jantung nye macam berdenyut. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top