Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ni kisah bapak saya berkawin 4...nanti klo xda orang aku akan rogol kau sampai koyak (sambil tarik kemaluan nye) dia xkenal saya anak dia..




SEKADAR GAMBAR HIASAN

saya minta pendapat semua...
ni kisah bapak saya berkawin 4...
saya adalah anak pada istri ke 4..


saya bukan nak mngaib kan bapak saya, tapi saya betul2 perlukan jawaban...

bapak saya kawin dengan istri pertama ada anak 1.. dia tingal bini pertama macam tu je,jual harta bini pertama dan kawin no2... bini pertama diabaikan tekontang kanting jaga anak sorang diri...

dia kawin dgn bini no2.. n dia tingal lagi sebab xda anak selepas kawin 2tahun..sebab xda anak...(cerai)
dia kawin dengan ke 3.. ada anak 2 orang..masa anak2 dah remaja bini no3 ni lumpuh..bapak jual tanah harta keluarga ni dan kawin dengan mak saya no4.dia tinggal tanpa cerai sampai sekarang.

. bini yang lumpuh jaga anak seorang diri..
saya anak no4..mak saya dah arwah.. 6bulan lalu.. 3bulam selepas pemergian arwah mak.. ayah lumpuh separuh badan.. badan kanan xleh gerak kiri je boleh...
sekerang bapak saya dah makin teruk dah nyanyuk..

 nyanyuk dia sedikit pelik.. dia selalu menjerit2 meracau bile dengar ayat alquran pernah tengah baca yasin dia menjerit gelak2
(hahaha baca quran macam taik.. macam bontot) untuk pengetahuan semua bapak saya seorang yang berpewatakan warak dia kadi &bilal pada dlunya...
sekarang saya dah makin takut.. dia selalu meracau bab sex... dia ugut sambil buat muka seram.. 



😶nanti klo xda orang aku akan rogol kau sampai koyak (sambil tarik kemaluan nye) dia xkenal saya anak dia.. dia pangil saya makcik. selalu meracau bab sex.. takut sangat please help me


please bagitau saya nyanyuk memang cemni ke??? bagilah sedikit nasihat.. sebab skrg ni saya jaga sorang diri.. anak swmua xnk jaga swbab masa kecik katanya dorang smua terabai..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: seram

TERIMA KASIH SUDI BACA ni kisah bapak saya berkawin 4...nanti klo xda orang aku akan rogol kau sampai koyak (sambil tarik kemaluan nye) dia xkenal saya anak dia.. . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top